رونی: کین باید نیمکت نشین شود

فرم نو: مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس بر این باور است که ساوتگیت باید در دیدار برابر ولز به بازیکنان اصلی استراحت بدهد. او می گوید صعودنکردن انگلیس یک معجزه خواهد بود.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از سان، تیم ملی فوتبال انگلیس با چهار امتیاز در بالای جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد. انگلیس در بازی سوم خود باید به مصاف ولز برود و در صورتی صعود نمی کند که ولز پیروزی پر گلی را به دست آورد که وین رونی چنین چیزی را معجزه می داند.

رونی اظهار داشت: تفاضل گل انگلیس و ولز بسیار زیاد است و ولز برای صعود باید پیروزی پر گلی را کسب کند که این بسیار بعید است. به نظرم ما صعود کرده ایم و تنها در صورتی صعود نمی نماییم که یک معجزه رخ داد و این بعید است. به نظرم ساوتگیت باید در این بازی به بازیکنان اصلی استراحت بدهد و این بهترین فرصت برای بازیکنان ذخیره است تا محک بخورند.

او افزود: انگلیس در دیدار برابر آمریکا به هیچ وجه نمایش خوبی نداشت. این یک واقعیت است و باید اظهار داشت که برای قهرمانی در جام جهانی باید بسیار بهتر از این ظاهر شد. مونت در دیدار برابر ایران بسیار عالی بازی کرد با اینحال گاهی اوقات نیاز به تغییر در ترکیب اصلی است. به نظرم فودن باید در ترکیب اصلی باشد و از بین ساکا و رحیم استرلینگ دست به انتخاب زد.

رونی در آخر درباره ی هری کین اظهار داشت: وی در دیدار برابر آمریکا با درد بازی کرد و بنظر می رسد که برابر ایران مصدوم شده است. به نظرم بهتر است که ساوتگیت به کین استراحت دهد و کالوم ویلسون در ترکیب اصلی استفاده نماید.