اعتراف والورده: بارسلونا در هر رقابتی می تواند قهرمان شود

فرم نو: فرم نو: سرمربی اتلتیک بیلبائو براین باور است که بارسلونا رقیب اصلی رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لالیگا است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، اتلتیک بیلبائو با هدایت ارنستو والورده در هفته یازدهم رقابت های لالیگا به مصاف بارسلونا رفت.
بیلبائو در این بازی، شکست سنگینی را متحمل شد و با 4 گل بازنده شد.
ارنستو والورده که پس از مدتها به نوکمپ برگشته بود پس از شکست سنگین برابر بارسلونا اظهار داشت: بارسلونا به شکل واضحی تیم برتر میدان بود. حریف در 10 دقیقه 3 بار دروازه تیم ما را باز کرد. گل دوم به مثابه یک آب سرد بر پیکر ما بود. ما پیش از خوردن این گل به خوبی فشار می آوردیم اما با گلی که خوردیم همه چیز نقش بر آب شد و کار ما به اتمام رسید.
والورده در سال 2020 از هدایت بارسلونا اخراج شد و این اولین بازگشت او به نوکمپ بود. او اظهار داشت: من باید وظیفه ای را که داشتم انجام می دادم هر چند که می دانستم خطراتی برای من دارد.
او افزود: بارسلونا خیلی سریع در این بازی به گل رسید و شروع مقتدرانه این تیم موجب شد تا از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار گیرند. بارسلونا به نظرم در فصل جاری می تواند در هر رقابتی برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رود. این تیم به همراه رئال، مدعیان اصلی قهرمانی در لالیگا هستند.
بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد 28 امتیازی شد و جایگاه خودرا در رده دوم مستحکم تر کرد، این درحالی است که بیلبائوبا 18 امتیاز کسب کرده است. در بالای جدول رده بندی رئال مادرید با 31 امتیاز قرار دارد و اتلتیکو مادرید هم با 23 امتیاز در رده سوم است.

منبع: