سفارش ماتئوس به ناگلزمن

فرم نو: اسطوره بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان برای خروج بایرن از بحران بوندسلیگا سفارش ای به سرمربی تیم داشت.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

بایرن در چهار بازی اخیر خود یک شکست و سه تساوی داشته که سبب شده انتقادهای زیادی از ناگلزمن سرمربی جوان این تیم صورت بگیرد. لوتار ماتئوس، یکی از منتقدان ناگلزمن است که سفارش ای به این مربی برای خروج از بحران دارد؛ او اظهار داشت: ناگلزمان در مدتی که لیگ به خاطر بازی های ملی تعطیل شده برای خروج از وضعیت فعلی بسیار فکر خواهدنمود. این را خود او اعلام نموده و به نظرم باید بازی های اخیر تیمش را بارها نگاه کند تا نقاط ضعف تیم را برطرف کند.

ماتئوس افزود: به نظرم فصل فعلی بایرن می تواند با ناگلزمن موفق باشد. من قبل از این چنین نظری داشتم و الان هم همین نظر را دارم. البته به نظر برخی از بازیکنان بایرن گرفتار غرور شدند و به همین خاطر چنین نتایجی رقم خورده است. از ناگلزمن می خواهم که روش فلیک را ادامه دهد. هانس فلیک وقتی سرمربی بایرن شد در دو هفته ۱۳-۱۴ بازیکن اصلی را که بشود در ۹۰ دقیقه به آنها اعتماد کرد انتخاب نمود. به نظرم در ترکیب اصلی بایرن چند بازیکن وجود دارند که تنها ۴۰-۵۰ دقیقه می توانند مفید باشند. بازیکنانی مثل مولر، موسیالا، کیمیش، گورتسکا، پاوارد، نویر و اوبامکانو می توانند در ترکیب اصلی بازی کنند. ناگلزمن باید هر چه سریع تر دیگر بازیکنان را آماده ترکیب اصلی کند.