لوكاكو: رفتن به چلسی تصمیم اشتباهی بود

فرم نو: مهاجم بلژیکی جدید اینتر اعتراف کرد که رفتن به چلسی در فصل قبل اشتباه بود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، در صورتیکه روملو لوکاکو می گوید ترک اینتر و پیوستن به چلسی یک اشتباه بوده است، توماس توخل نیز عنوان نمود که این احتمال وجود دارد که او هیچ گاه باردیگر برای چلسی بازی نکند.
این مهاجم تابستان گذشته برای انتقال به استمفوردبریج با قراردادی به ارزش ۱۱۳ میلیون یورو با چلسی به توافق رسید اما بلافاصله پشیمان شد و در مصاحبه ای با Sky Sport Italia در دسامبر ۲۰۲۱ از هواداران اینتر عذرخواهی نمود. او حتی بیشتر مصمم بود که برگردد و در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی امسال بصورت قرضی با هزینه ای حدود ۱۰ میلیون یورو بار دیگر راهی ایتالیا شد.
روملو لوکاکو اظهار داشت: بزرگترین چالش دوران حرفه ای من این فصل در اینجا خواهد بود. من رفتم. این یک تصمیم اشتباه بود. حالا خوشحالم که این پیراهن را بر تن می کنم، تیم می داند که ما باید چه کار نماییم، این یک چالش بزرگ در این فصل خواهد بود و ما باید قهرمانی را به دست بیاوریم. فصل گذشته وقتی در انگلیس بودم متوجه شدم که اینتر چقدر در جهان مهم می باشد. جایگاه باشگاه در مقیاس بین المللی درحال بهبود است، رویکرد رسانه های اجتماعی نیز بسیار اهمیت دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: میلان شهر فوق العاده ای است و بنا بر این است که وقتی به لندن رفتم آپارتمان قدیمی را نگه داشتم، برای اینکه مادرم همیشه به اینجا می آمد و من هم می خواستم برگردم. اینتر فصل قبل هم بسیار عالی بازی کرد و واقعا ناراحت شدم که تیم نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد. من بازیکن خودخواهی نیستم و همیشه موفقیت تیم برایم مهم می باشد. نهایت تلاش خودرا به کار می گیرم تا بار دیگر اینتر قهرمان سری A شود.
لوکاکو دو فصل قبل توانست با درخشش در اینتر قهرمانی در سری A را به دست آورد. او راهی چلسی شد اما نمایشی ناامید کننده داشت. اصرار این مهاجم بلژیکی برای بازگشت به اینتر جواب داد و او بار دیگر با این تیم ایتالیایی قرارداد امضا کرد و با استقبال زیاد هواداران وارد شهر میلان شد.

منبع: