صامع اولین تولید کننده سیستم کنفرانس ایرانی

فرم نو: شرکت صامع ، تولید کننده انواع میکروفون کنفرانس ، سیستم های صوتی و همچنین پیجینگ می باشد و جدا از تولید این محصولات با برند صامع ، در دپارتمان دیگر با بازاریابی مناسب و استراژی منحصر به فرد خود علاوه برفروش عمده محصولات به همکاران و شرکت های واسط به صورت مستقیم نیز محصولات خود را به سازمان ها ، ادارات ، دانشگاه ها و مصرف کنندگان نهایی نیز ارائه می دهد.

شرکت same ، تولید کننده انواع میکروفون کنفرانس ، سیستم های صوتی  و همچنین پیجینگ می باشد و جدا از تولید این محصولات با برند صامع ، در دپارتمان دیگر با بازاریابی مناسب و استراژی منحصر به فرد خود علاوه برفروش عمده محصولات به همکاران و شرکت های واسط به صورت مستقیم نیز محصولات خود را به سازمان ها ، ادارات ، دانشگاه ها و مصرف کنندگان نهایی نیز ارائه می دهد . محصولاتی با کیفیت و استاندارد بالا و متنوع که می توان از سیستم پیجینگ ، بلندگوهای پیجینگ ، پاور و آمپلی فایر ، میکسر و پاور میکسر ، بلندگوهای دکوراتیو و در نهایت سیستم های کنفرانس آنالوگ و دیجیتال نام برد. همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر مهم ترین دغدغه خریداران ، خدمات پس از فروش و گارانتی مطلوب اجناس می باشد.

شرکت صامع ، تنها شرکت تولیدکننده و فروش این نوع محصولات در ایران می باشد که خدمات خاص و منحصر به فردی را ارائه می دهد . این شرکت محصولات خود را پس از فروش به مدت دو سال ، گارانتی تعویض (وارانتی) می نماید و در صورت خرابی میکروفون کنفرانس ، طی مدت دو سال محصول معیوب را بدون دریافت مبلغی تعویض می نماید.

اما میکروفون کنفرانس چیست و کاربری آن چیست ؟

همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است میکروفونی است که در اتاق و یا سالن کنفرانس از آن استفاده می شود . میکروفون های کنفرانس به چندین بخش هم از لحاظ کیفی ، هم از لحاظ تولید و هم از لحاظ کاربری تقسیم بندی می شوند.

    ابتدا توضیح کوتاهی درباره کاربری این دستگاه خواهیم داشت . میکروفون کنفرانس  دستگاهی است که صدای فرد گوینده را چند برابر کرده البته با وضوحی مطلوب . هر یک از گویندگان در سالن های کنفرانس ، سخنان خود را پشت میکروفون ادا کرده و میکروفون کنفرانس و یا سیستم کنفرانس صدای فرد مورد نظر را به مراتب افزایش خواهد داد . از نظر دسته بندی می توان میکروفون کنفرانس را به دو دسته بی سیم و باسیم تقسیم نمود.

     سیستم های بی سیم توسط فرکانس های بی سیم به هم مرتبط و در نهایت صدای گوینده را از طریق همین فرکانس ها افزایش و به سمع شنونده می رسانند . همین موضوع توسط سیستم کنفرانس با سیم نیز انجام می پذیرد . اما از دیگر تقسیمات میکروفون کنفرانس می توان به آنالوگ و یا دیجیتال بودن سیستم کنفرانس اشاره کرد . که امروزه عموما” این دو مدل رایج ترین مدل های عنوان شده توسط خریداران و فروشندگان میکروفون کنفرانس می باشد.

    شکل ظاهری میکروفون ها عموما” از یک شاکله کلی تبعیت می نمایند . هر میکروفون کنفرانس دارای یونیت ABS و یا فلزی می باشد که این یونیت حکم پایه میکروفون را نیز خواهد داشت در این یونیت بلندگوی داخلی وجود دارد که صدای گوینده از این بلندگو و با وسعت مورد نظر سالن خارج می گردد. خرطومی و یا لوله گردن غازی که در بالاترین نقطه آن کپسول میکروفون برای دریافت صوت طراحی و نصب گردیده است و در تمامی میکروفون های کنفرانس این موضوع عمومیت دارد.

    کپسول ، یونیت ، بلندگو ، سوئیچ و بدنه تماما” همانند یکدیگر می باشند . البته یونیت ها و میکروفون ها بنا به سلایق تولید کننده متغیر می باشند و در نهایت کابل های ارتباطی بین میکروفون ها که این کابل ها در میکروفون کنفرانس با سیم معنی و مفهوم دارد اما همانطور که عنوان شد اصلی ترین و عمومی ترین تقسیم بندی میکروفون کنفرانس سیستم کنفرانس آنالوگ و سیستم کنفرانس دیجیتال می باشد . اگر به طور کلی عنوان کنیم سیستم کنفرانس آنالوگ تنها توانایی افزایش صوت گوینده را دارد و تنها صدای محیط را مدیریت می نماید اما در سیستم کنفرانس دیجیتال جدا از صوت سالن ، قابلیت نصب دوربین های اتوتراک برای ضبط تصاویر را نیز دارا می باشند . بدین معنی که هر یک از افراد در سالن کنفرانس با فشردن سوئیچ میکروفون  ، دوربین های تعبیه شده در سالن فوق را نیز به صورت اتوماتیک به سمت گوینده حرکت می نمایند ؛ پس سیستم های کنفرانس دیجیتال جدا از صدای سالن قابلیت ضبط تصاویر افراد را نیز دارا می باشد.

نمایندگی صامع در تهران اصولی چون سرعت، دقت، کیفیت، مشتری مداری و دریافت هزینه مصوب (بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی شرکت صامع) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. این مرکز با ایجاد فضایی مملو از امکانات تخصصی و تجهیزات پیشرفته درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در حوزه های سیستم کنفرانس و سیستم های صوتی به کاربران دستگاه های عزیز می باشد.

   این مرکز به عنوان یک دپارتمان تخصصی، نیازهای کاربران در حوزه انواع محصولات شرکت صامع را به خوبی بررسی و شناسایی نموده است. این مجموعه با راه اندازی پارت هایی مجزا برای هر گروه از محصولات، گامی موثر در زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران برداشته است. در راستای تحقق مهم ترین شعار این مجموعه یعنی مشتری مداری، کارکنان از میان مجرب ترین افراد انتخاب شده اند تا بتوانند خدمات تخصصی را به کاربران و مراجعین ارائه نمایند.

در این مرکز پس از بررسی نیاز کاربر اطلاعات لازم جهت خریدی بهت به کاربر ارائه می شود همچنین جهت تجهیز سالن کنفرانس و قیمت میکروفون کنفرانس می توانید از کارشناسان شرکت صامع اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : 66696214 – 66696202 – 66696189