نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ آسیایی

کمانداران ریکرو ایران رقابت های خودرا در مرحله مقدماتی مسابقات کاپ آسیا برگزار کردند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر و به نقل روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله دوم تیراندازی با کمان کاپ آسیا در سلیمانیه عراق بامداد امروز در مرحله مقدماتی مورد پیگیری قرار|گرفت.
مهتا عبداللهی در مرحله مقدماتی مسابقات ریکرو در سلیمانیه عراق با امتیاز ۶۴۱ در رده اول ایستاد. وی در دور حذفی، بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار سوریه و کویت می رود.
رضا شبانی در دور مقدماتی مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۵۵ در رده سوم ایستاد. وی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار کویت و پاکستان می رود.
نیما نادری در دور مقدماتی مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۳۵ در رده دهم ایستاد. وی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از عراق می رود.
محمد حسین گلشنی در دور مقدماتی مسابقات ریکرو با امتیاز ۶۴۸ در رده هفتم ایستاد. وی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار فلسطین و امارات می رود.
تیم ریکرو مردان نیز با امتیاز ۱۹۳۸ در رده سوم ایستاد. تیم ایران بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف تیم کویت می رود.
تیم میکس ریکرو کشورمان نیز با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی با امتیاز ۱۲۹۶ در رده دوم ایستاد. تیم ایران بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده دیدار سوریه و عراق می رود.