هاورتز هزینه های چلسی را از جیب خود می پردازد

فرم نو: کای هاورتز عنوان نمود تمام هزینه های باشگاه در مورد سفرهای تیم را از جیب خود پرداخت خواهدنمود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از استار، بعد از تحریم ها مقابل رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی، این تیم با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کند. کای هاورتز، بازیکن ملی پوش آلمانی نشان داد که تمایل دارد از باشگاه حمایت کند.
کای هاورتز به سبب تحریم ها مقابل رومن آبراموویچ، مالک باشگاه هزینه سفرهای خارج از خانه چلسی را از جیب خود پرداخت می کند. این بازیکن ۲۲ ساله آلمانی روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: این اصلاً مشکلی نخواهد بود. من تمام هزینه های رفت و آمد باشگاه را پرداخت می کنم.
چلسی فقط به لطف مجوز ویژه دولت بریتانیا مجاز به ادامه بازی است. یکی از شروط بعد از حمله روسیه به اوکراین این است که هزینه سفر برای یک بازی خارج از خانه نباید از ۲۰ هزار پوند(حدود ۲۴ هزار یورو) عبور کند. چلسی دیگر مجاز به فروش بلیت مسابقات خود نیست. چندین اسپانسر تبلیغاتی نیز همکاری خودرا با این باشگاه لندنی به حالت تعلیق درآوردند.
هاورتز قبل از دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیل در فرانسه اظهار داشت: همه می دانند که این دیدار به هیچ وجه آسان نیست. بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که فوتبال خوبی بازی نماییم. هم اکنون همه چیز برای ما مشکل تر شده است. این یک وضعیت عجیب برای همه در باشگاه است ولی ما بدون توجه به اتفاقات پیش آمده به زمین می رویم و بدون توجه به نتیجه دیدار رفت به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود تا صعود مقتدرانه ای به دور بعدی رقابت ها داشته باشیم.
چلسی فصل قبل با برتری یک بر صفر برابر منچسترسیتی با گلی که کای هاورتز به ثمر رساند توانست عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

منبع: