تردید سیدورف از پیوستن ام باپه به رئال

فرم نو: اسطوره میلان در مورد پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید تردید دارد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، رئال مادرید برای جذب ام باپه دو بار به پاری سن ژرمن پیشنهاد نمود که هر دو بار باشگاه پاریسی آنرا رد کرد. رئال مادرید پیشنهاد دیگری به پاری سن ژرمن نخواهد داد و به این باشگاه اعلام نمود که در تابستان سال جاری این بازیکن را جذب نخواهد کرد. ام باپه تا تابستان ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اگر قراردادش را تمدید نکند باشگاه پاریسی مجبور به فروش وی در زمستان خواهد بود.

ستاره فرانسوی در دو بازی مقابل کهکشانی ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند اما به صورتی برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی کافی نبود برای اینکه هت تریک کریم بنزما در برنابئو به شاگردان کارلو آنچلوتی کمک کرد تا راهی دور بعدی رقابت ها شوند.

سیدورف یکی از کارشناسانی بود که در مورد این بازی نظر داد و نظرات خودرا در مورد احتمال پیوستن ام باپه به رئال مادرید بعنوان بازیکن آزاد در آخر فصل به سایت ایتالیایی گفت. اسطوره میلان در مورد پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید تردید دارد و اظهار داشت: من فکر نمی کنم ام باپه به رئال مادرید برود. اگر وی در سمت چپ بازی کند، به این معنا است که وینیسیوس باید بیرون بماند. بدین سبب درباره پست ام باپه شک و تردید زیادی است. ممکنست سمت راست بجای آسنسیو باشد که این یک احتمال است.

او در ادامه به تمجید از کریم بنزما پرداخت و اظهار داشت: به آنچه که کریم بنزما انجام داد، نگاه کنید. او فهمید که تیم به او نیاز دارد، بدین سبب برای گرفتن توپ به عقب آمد. ام باپه این کار را نمی نماید. نیمار در عوض این کار را انجام داد و اهتمام کرد کنترل بازی را باردیگر به دست بگیرد. شاید ام باپه برای رشد بیشتر به محیط دیگری نیاز دارد.

منبع: