راه اندازی ساختمان جدید اداری فدراسیون تیروکمان با حضور وزیر ورزش

فرم نو: با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون تیروکمان از ساختمان جدید اداری این فدراسیون رونمایی گردید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، مراسم افتتاح ساختمان جدید اداری فدراسیون تیروکمان امروز دوشنبه ۱۶ اسفند با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون وزیر، علی رغبتی و تعدادی از روسای فدراسیونهای ورزشی در سایت تیروکمان اجرا شد.
در این مراسم وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز درختگاری، نهالی را در محوطه سایت تیروکمان کاشت و بعد از افتتاح ساختمان جدید اداری فدراسیون تیروکمان از بخش های مختلف آن بازدید نمود.
در این مراسم حمید سجادی از اسماعیل عبادی مربی تیم ملی کامپوند، امیر کاظم پور و گیسا بایبوردی که در قهرمانی آسیا بنگلادش به مدال برنز میکس کامپوند و راحله فارسی و خشنودی کیا که به مدال نقره تیمی کامپوند بانوان دست پیدا کرده بودند، تجلیل به عمل آورد.
همین طور کمانداران ریکرو و کامپوند اعزامی به کاپ آسیا تایلند نیز توسط فدراسیون تیروکمان قبل از اعزام به این مسابقات تجلیل و مورد تشویق قرار گرفتند.
از سوی حمید سجادی نیز لوح تقدیر به مهدی میرجلیلی، سردار یزدانی و برخی دیگر از مسئولین اهدا شد.
سجادی نیز در این مراسم ضمن تبریک به شعبانی بهار و همکارانش برای افتتاح ساختمان جدید اداری این فدراسیون در سایت تیروکمان، اظهار داشت: قبل از حضور در این مراسم، به بهانه روز درخت کاری مراسمی در ورزشگاه آزادی داشتیم که با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیریت مجموعه چند نهال درخت به نام شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی که در میان ما نیستند، کاشته شد که امیدوار هستم با این کار ادای دین کرده باشیم.
شعبانی بهار در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون تیروکمان، اظهار داشت: نقش وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این دوره استثنایی است. هر زمان نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان داشتیم، وزیر ورزش همیشه حامی ما بودند، بطوریکه می توانم بگویم اگر امروز شاهد افتتاح ساختمان جدید فدراسیون هستیم به خاطر حمایت های خوب شخص وزیر ورزش و جوانان بوده است.

منبع: