پیولی: تا یک ماه سیگار محبوبم را نمی کشم!

استفانو پیولی توضیح می دهد که چگونه میلان در داربی بازی را مقابل اینتر برگرداند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، بازی میلان و اینتر یک بازی با دو نیمه متفاوت بود، چونکه اینتر در ۴۵ دقیقه اول تسلط داشت و از حریف پیش افتاد. بعد از آخر وقت استراحت، بازی به کلی تغییر نمود و میلان ابتکار عمل را در دست گرفت و با دو گل اولیویه ژیرو در چهار دقیقه نتیجه را برگرداند. بدین سان فاصله بالای جدول تنها به یک امتیاز کاهش پیدا کرد.

استفانو پیولی اظهار داشت: ما در این مقطع از فصل امتیازات مشابه فصل گذشته داریم، ازاین رو می دانیم که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. من به بازیکنان گفتم که باید به خودمان ایمان داشته باشیم و موانع غیرقابل عبور برای افرادی وجود دارد که باور ندارند. ما بهترین تیم سری آ، صدرنشین فعلی و تیم قدری را شکست دادیم، ازاین رو خودمان را ثابت کردیم. درست است که اینتر در نیمه اول بهتر بازی کرد اما میلان من شجاعت بالایی دارد و از هیچ کس نمی ترسد. ما بازی را برابر تیمی بردیم که در بعضی زمینه ها برتر بود و حتی بهترین دوره ما هم نیست.

پیولی توضیح می دهد که چگونه تغییرات او به تغییر حرکت داربی دلامدونینا در نیمه دوم کمک کرد. او اظهار داشت: اینتر در اوایل فصل به ما صدمه رسانده بود و امروز باردیگر با اشتباهات خود و پاس های نابه جا به آنها فرصت گل دادیم. اینتر پس از استراحت بیشتر عقب نشست، آنها به ما اجازه دادند که ابتکار عمل را در دست بگیریم، ما به نیروهای تازه تری نیاز داشتیم تا اوضاع را برای آنها سخت نماییم و آن دو بازیکن مسیاس و براهیم دیاز بودند.

وی از قولی که پیش از این مسابقه به خودش داده بود، پرده برداشت و اظهار داشت: این مورد کمی پیش پا افتاده است. به خودم قول دادم که اگر مقابل اینتر پیروز شویم، سیگار محبوب توسکانو خودم را به مدت یک ماه نکشم. این شاید برای من مفید باشد.

منبع: