آزمون: برای کسب قهرمانی به بایر لورکوزن آمده ام

فرم نو: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران عنوان نمود که برای کسب قهرمانی به تیم بایرزلورکوزن آمده است.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، «بیلد» آلمان ضمن اشاره به حضور سردار آزمون در تیم فوتبال بایر لورکوزن نوشت که پرواز این بازیکن در ساعت ۱۲: ۳۷ روز پنجشنبه در دوسلدورف آلمان فرود آمد و حالا یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال آسیا هم اکنون اینجاست و ماجراجویی بوندسلیگا برای مهاجم جدید بایر لورکوزن شروع شده است.
سردار آزمون در اینباره اظهار داشت: خیلی خیلی خوشحالم که در این باشگاه هستم. من اینجا هستم تا قهرمانی کسب کنم. می خواهیم هواداران را خوشحال نماییم. ما همه چیز را برای آن خواهیم داد.
آزمون در مسافرت خود با یکی از کارمندان آژانس مشاوره خود “Epic Sports” همراه بود که انتقال از زنیت سن پترزبورگ به بایر را انجام می داد.
با ارزش بازاری در حدود ۲۵ میلیون یورو، آزمون دومین انتقال پرارزش زمستانی بوندسلیگا بعد از دنیس زکریا است که از گلادباخ به یوونتوس تورین رفت.
آزمون از چه زمانی می تواند برای بایر بازی کند؟ او اخیراً با تیم ملی ایران باید در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات به میدان می رفت که این اتفاق رخ نداد. آزمون اظهار داشت: به علت آماده نبودن بازی نکردم. همه چیز درست خواهد شد. بعد از فرود در دوسلدورف، سران لورکوزن ابتدا او را برای معاینه پزشکی بردند.

منبع: