۳ جلسه محرومیت از بازی های اروپایی برای مدافع سیتی

به گزارش فرم نو کایل واکر مدافع منچسترسیتی به علت کارت قرمزی که در بازی دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ˮلایپزیگˮ آلمان دریافت کرد، سه دیدار بعدی این تیم در رقابت های اروپایی را از دست داد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از دیلی میرور، کایل واکر مدافع منچسترسیتی در دقیقه ۸۳ بازی با لایپزیگ به علت تکل از پشت کارت قرمز دریافت کرد. به قول یک منبع، اتحادیه اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم به محرومیت این بازیکن گرفت: واکر هر دو بازی منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ پرتغال را از دست خواهد داد. همینطور در صورت صعود سیتی وی در بازی رفت دور یک چهارم نهایی هم غایب است.

واکر ۳۱ ساله از سال ۲۰۱۷ در منچسترسیتی حضور دارد. این بازیکن ۲۰۵ بازی برای این تیم انجام داد که در آنها ۶ گل به ثمر رساند و ۱۶ پاس گل داد. در فصل ۲۰۲۰/۲۱ با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و همینطور سه بار قهرمان انگلیس (۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۱) شد.

منچسترسیتی با ۵۷ امتیاز بعد از ۲۳ بازی صدرنشین لیگ برتر انگلیس است. این تیم بازی بعدی خود در مسابقات لیگ برتر انگلیس را در خانه مقابل برنتفورد برگزار خواهد نمود. بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپورتینگ در تاریخ ۱۵ فوریه در لیسبون و ۹ مارس در منچستر برگزار می گردد.

منبع: