کونته تهدید به رفتن از تاتنهام کرد

فرم نو: سان انگلیس فاش کرد آنتونیو کونته به سران تاتنهام هشدار داده است در صورتیکه در نقل و انتقالات خرج نکنند از این تیم می رود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از سان، آنتونیو کونته پس از قهرمانی با چلسی در لیگ برتر، بار دیگر به لیگ برتر بازگشت و این دفعه هدایت تیم فوتبال تاتنهام را بر عهده گرفت. قرارداد مرد ایتالیایی با تاتنهام تا ژوئن ۲۰۲۳ است.
اسپرز باید فردا شب چهارشنبه در دور برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه برابر چلسی دیدار کند. این در حالیست که در دیدار رفت با دو گل شکست خورده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام به مدیران این تیم هشدار داد در صورتیکه در پنجره نقل و انتقالات پیش رو خرید نکنند، ترسی از استعفا دادن ندارد و از این تیم خواهد رفت. سرمربی ایتالیایی از کیفیت نفراتی که در این تیم در اختیار دارد راضی نیست و لیست بازیکنان مدنظر خودرا به مسئولان تیم داده است و اعلام نموده است که در زمستان و تابستان در دو پنجره نقل و انتقالات خریدهای لازم تیم او صورت بگیرد تا بتواند این تیم را به سمت قهرمانی سوق دهد.
این در حالیست که مدیران تاتنهام چندان رغبتی به خرید بازیکنان ندارند و معتقد هستند کیفیت فعلی بازیکنان این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کافی است.
نمایندگان آنتونیو کونته هفته اخیر با سران تیم تاتنهام دیدار داشتند و عنوان کردند حتما باید خریدهای این تیم در اولویت باشد تا کونته برای فصل بعد هم در لندن بماند در غیر این صورت مربی ایتالیایی چاره ای جز رفتن نخواهد داشت.
تاتنهام پس از دیدار فردا شب با چلسی در جام اتحادیه باید در لیگ برتر در داربی شمال لندن برابر آرسنال قرار گیرد و بحث رفتن کونته از تاتنهام پیش از این دو دیدار می تواند تاثیر منفی روی تیم سفیدپوش لندنی داشته باشد.

منبع: