آنچلوتی: با شایستگی پیروز شدیم

فرم نو: سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش پس از پیروزی قاطع برابر والنسیا پرداخت.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیستم رقابت های لالیگا به مصاف والنسیا رفت و توانست با نتیجه قاطع ۴ بر یک به پیروزی نائل شود.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی قاطع بودیم. درست است که ما گلزنی را از روی نقطه پنالتی شروع کردیم اما یک بازی کامل و بی نقص را به نمایش گذاشتیم. در ابتدا در خط دفاعی تمرکز لازم را نداشتیم اما رفته رفته بهتر و بهتر شدیم. آسنسیو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و او هم در سطح وینیسیوس و بنزما ظاهر شد.
او درباره احتمال غیبت بازیکنانش به خاطر کرونا در سوپر جام اظهار داشت: تا جایی که من می دانم همه بازیکنان واکسن زده اند. باید وضعیت دیاز و بیل را بررسی کرد اما بقیه همه آماده هستند. کارواخال هم از دوشنبه تمرین خواهدنمود و یوویچ هم مشکلی ندارد.
آنچلوتی درباره درخشش زوج وینیسیوس و بنزما که هر دو دبل کردند، اظهار داشت: بنزما مثل همیشه است و به تیم کمک می نماید اما وینیسیوس بسیار پیشرفت کرده است. او دیگر زیاد به دریبل کردن فکر نمی کند و روی گلزنی و زدن ضربات آخر تمرکز دارد. نباید نقش آسنسیو و رودریگو را هم در کارهای هجومی نادیده گرفت.
وی درباره اختلاف زیاد با بارسلونا اظهار داشت: بارسلونا همیشه رقیب ما به شمار می آید. شانس ما برای پیروزی در ال کلاسیکو بیش تر اعلام شده است اما هیچ قطعیتی وجود ندارد. هر تیمی شانس پیروز شدن را دارد. ما به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم چه گزینه اصلی باشیم و چه نباشیم.

منبع: