قهرمان دومین لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران

دومین دوره لیگ تندرستی ورزش همگانی ایران با قهرمانی استان کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، «لیگ تندرستی» یکی از طرح های ویژه فدراسیون ورزشهای همگانی برای کاهش کم تحرکی مردم در دوران کرونا بود که اولین دوره آن سال قبل برگزار شد و دومین دوره آن با قهرمانی استان کرمانشاه به پایان رسید
محمد مرادی رئیس سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی فدراسیون ورزشهای همگانی در مورد برگزاری این دوره از لیگ تندرستی اظهار داشت: این لیگ به مدت دو ماه و با استقبال چشم گیر هیاتهای ورزشی سراسر کشور برگزار شد و در نهایت این استان کرمانشاه بود که با سازماندهی دقیق مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
وی افزود: استان گلستان با برنامه ریزی بسیار مناسب و عملکرد فوق العاده ستاد لیگ در این استان مقام نایب قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داد و استان سمنان هم رتبه سوم را به دست آورد.
مرادی مشارکت بیشتر از ۴۰۰ هیات ورزشی در سرتاسر کشور در این رویداد را نقطه عطفی برای ورزش همگانی کشور برشمرد و اضافه کرد: لیگ تندرستی گفتمان جدیدی را در ورزش همگانی کشور ایجاد مرد که یکی از مهم ترین دستاوردهای این لیگ به حساب می آید.
مرادی که خود مبتکر و طراح لیگ تندرستی ایران است در ادامه تصریح کرد: این رویداد نوین ورزشی در بخش های مختلف برگزار شد که در بخش شهرستانهای برتر ایران، شهرستان ماهنشان از استان زنجان و شهرستانهای روانسر و هرسین از استان کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.
مرادی در ارتباط با عملکرد انجمن ها و کمیته های فدراسیون ورزشهای همگانی هم اظهار داشت: از دیگر نقاط قوت این لیگ، عملکرد بسیار مناسب رشته های فعال فدراسیون امسال بود که جذابیت های خاصی را امسال بوجود آورده است.
وی افزود: کمیته های تمرینات معلق، جیمستیک و کراس فیت عملکرد فوق العاده ای در لیگ تندرستی سالجاری داشتند و عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
رییس سازمان آمادگی جسمانی و روشهای تمرینی در انتها اظهار داشت: لیگ تندرستی ایران رویدادی رقابت محور می باشد که با هدف تندرستی مردم برگزار می گردد. هیات های استانی و شهرستانی، کمیته های ورزشی، مربیان و ورزشکاران همگانی در سرتاسر کشور برای ارتقای سلامتی مردم عزیز کشورمان از جان مایه گذاشتند و تلاشی وصف ناپذیر انجام دادند که جای تقدیر فراوان دارد.

منبع: