بعد از تحقیر برابر قطر؛ فان مارویک: ترسی از اخراج شدن ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با وجود شکست سنگین برابر قطر از پیشرفت تیمش می گوید. او حاضر به استعفا نیست.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در یکی از بازی های یک چهارم نهایی جام ملت های عرب دو تیم امارات و قطر به مصاف هم رفتند. قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و توانست با ۵ گل امارات را در هم بکوبد و راهی نیمه نهایی شود.

فان مارویک، سرمربی امارات پس از این بازی اظهار داشت: این برای اولین بار در دوران مربیگری ام است که چنین شکست سنگینی را متحمل می شوم و فکر نمی کنم دیگر تکرار شود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مالکیت توپ در اختیار ما بود و تنها در زدن گل ناکام بودیم.

او افزود: بازی دیوانه کننده ای بود. ما در بازی های اخیر پیشرفت خوبی داشته ایم و فکر می کنم هر کسی که شناختی از فوتبال داشته باشد متوجه چنین چیزی شده است. شکست با ۵ گل درس بزرگی به ما خواهد داد و باید از آن استفاده نماییم.

رسانه های اماراتی از عملکرد فان مارویک اصلا راضی نیستند و خواهان اخراج او هستند. مربی هلندی در واکنش به این مسئله اظهار داشت: من ترسی از اخراج شدن ندارم.

پیش از این زاکرونی پس از شکست ۴ بر صفر برابر قطر و همین مارویک پس از شکست مشابه ۴ بر صفر برابر قطر از کار برکنار شدند و همین سبب شده رسانه های اماراتی پیشبینی کنند که مارویک یک مرتبه دیگر به خاطر شکست سنگین برابر قطر از کار برکنار شود.

منبع: