خداحافظی هافبك مهاجم عراقی با بازی های ملی جاستین مرام: تا وقتی ادوکات باشد دیگر برای عراق بازی نمی کنم

فرم نو: هافبک مهاجم عراقی ها از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از سایت الاهداف، جاستین مرام بازیکن رئال سالت لیک بعد از ۷ سال حضور در تیم ملی عراق اعلام بازنشستگی کرد. ستاره MLS متولد میشیگان نخستین بازی خویش را در سال ۲۰۱۴ در جام خلیج فارس مقابل کویت انجام داد و ۳۵ بازی انجام داد و ۴ گل برای شیرهای بین النهرین به ثمر رساند.
این بازیکن در صحبت هایی انتقاد نمود که در تیم ملی عراق بین بازیکنان عراقی و بازیکنانی که خارج از عراق به دنیا آمدند تفاوت چشم گیر و تبعیض وجود دارد. وی همینطور اعلام نمود پیش از دیدار با ایران و کره جنوبی بدترین روند آماده سازی در تیم ملی عراق وجود داشت و این عامل ناکامی عراق در انتخابی جام جهانی بوده است.
مرام اعلام نمود بیشتر مشکلاتی که عراقی ها با آن دست به گریبان هستند به خاطر حضور دیک ادوکات است و مربی هایی در عراق هستند که ۱۰ برابر بهتر از این مربی هستند و تا وقتی که این مربی باشد برای عراق بازی نخواهد کرد.
او در انتها درباره شانس عراق برای رسیدن به جام جهانی اعلام نمود: باید برای زنده بودن شانس مان تیم هایی نظیر لبنان، سوریه و امارات را ببریم چون که مسابقه برابر کره جنوبی و ایران سخت و متفاوت با بقیه بازی ها است.