آنچلوتی: با شایستگی پیروز نشدیم

سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که تیمش بازی خوبی را برابر والنسیا به نمایش نگذاشت با این وجود جنگندگی شاگردانش را ستود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته پنجم رقابت های لالیگا به مصاف والنسیا رفت.
رئال که دراین بازی با یک گل عقب افتاد توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی نائل شود و سه امتیاز باارزش را کسب کند. آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: من تیمی در اختیار دارم که حتی اگر هم بد بازی کند اما دست از جنگندگی برنمی دارد و این موجب می شود تا احساس خوبی داشته باشم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. والنسیا بازی خوبی را به نمایش گذاشت. من به خاطر حضور در لیگ قهرمانان اروپا خسته بودیم و این روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت.
او افزود: خوش شانس هستیم که در خط حمله وینیسیوس و بنزما را داریم. هر دو بازیکن بسیار عالی هستند. من از همه بازیکنان راضی هستم. هازارد و کاماوینگا هم خوب ظاهر شدند و کارایی لازم را در محوطه جریمه حریف داشتند. ما تغییراتی در این بازی داشتیم اما خوشبختانه تیم کیفیت خودرا از دست نداد و بازیکنان تعویضی هم خوب ظاهر شدند.
آنچلوتی افزود: درست است که با شایستگی کامل به پیروزی دست پیدا نکردیم اما باید این روحیه جنگندگی در تیم را ستود. ما تا اختتام برای پیروزی جنگیدیم و دست از تلاش برنداشتیم. ما تیم جوانی داریم و خود من اولین کسی هستم که اعتراف می کنم فوتبال زیبایی را ارائه ندادیم اما اهتمام خواهیم کرد که بهتر شویم.
او در آخر اظهار داشت: اطمینان داشتم که در این دیدار گل می زنیم چونکه بازیکنان بسیار عالی و باکیفیتی داریم. وظیفه مربی این است که بهترین ها را در ترکیب قرار دهد. سه امتیاز باارزش را به دست آوردیم و باید خوشحال باشیم.
رئال مادرید با پیروزی در این بازی 13 امتیازی شد تا در بالای جدول رده بندی قرار گیرد