واکنش فلیک به عملکرد درخشان آلمان در دومین بازی با هدایت او

به گزارش فرم نو سرمربی تیم ملی آلمان پیروزی پرگل برابر ارمنستان را گام بلندی برای پیشرفت تیم تحت هدایت خود دانست.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان توانست با هدایت هانسی فلیک به بالای جدول گروه راه یابد. آلمان با نتیجه ۶ بر صفر ارمنستان را شکست داد. سرژ گنابری وینگر بایرن مونیخ و شاگرد سابق فلیک در این تیم در دقایق ۶ و ۱۵، رویس در دقیقه ۳۵، ورنر در دقیقه ۴۵، هافمن در دقیقه ۵۲ و آدیمی ۱+۹۰ گل های این بازی را به ثمر رساندند.
هانسی فلیک که دومین حضور خویش را روی نیمکت آلمان با برد به پایان رساند، پس از این دیدار اظهار داشت: عملکرد تیمم را در این دیدار دوست داشتم. این گام بعدی بود که برداشتیم. فلیک تصریح کرد که تیم می تواند از عملکرد خود خوشحال باشد اما تیم باید به دنبال تمرکز مجدد روی بازی ایسلند باشد.
فلیک بسیار خوشحال بود که این فرصت را داشت تا در مرسدس بنز آرنا در اشتوتگارت در مقابل جمعیتی با تعداد مناسب بازی کند. او اظهار داشت: خوشحالم که پس از مدت ها تماشاگران خوبی از بازی تیم ملی آلمان دیدن کردند و این انگیزه مضاعفی به ما داد تا بتوانیم بازی خوبی عرضه دهیم و پیروز شویم. باید این روند را ادامه دهیم و بدانیم که بازی مهمی برابر ایسلند در پیش داریم و پیروزی در آن دیدار می تواند کمی استرس را از روی ما بردارد.

منبع: