تخصیص تنها ۵ درصد بودجه؛ درخواست سرپرست كاروان پارالمپیك برای تخصیص زودتر بودجه

به گزارش فرم نو سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو عواقب تاخیر در پرداخت بودجه تخصیصی به کمیته ملی پارالمپیک را جبران ناپذیر دانست و خواهان پرداخت هر چه سریع تر آن شد.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، یکصد و هشتاد و چهارمین نشست اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک روز گذشته در محل این کمیته برگزار گردید.
در جریان این نشست هادی رضایی اظهار داشت: با عنایت به نزدیک شدن به زمان اعزام به بازی های توکیو ۲۰۲۰ و ضرورت برگزاری اردوهای تدارکاتی قبل از اعزام و هم تهیه تجهیزات، البسه، رزرو هتل و سایر اقدامات، با مشکل جدی و شدید در بودجه مواجه هستیم.
رضایی تصریح کرد: مقرر بود با عنایت به دستور صریح جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، ۶۰ درصد از بودجه تخصیصی در ابتدای سال پرداخت گردد که تا کنون تنها ۵ درصد از آنرا دریافت کرده ایم و درصورتیکه ظرف سه روز آینده بودجه مد نظر پرداخت نشود با مشکلات عدیده در روند آماده سازی تیم ها روبرو خواهیم شد و این مسئله تأثیر مستقیم بر عملکرد ورزشکاران و افتخارآفرینی آنها در بازی های توکیو خواهد داشت.
سرپرست کاروان پارالمپیک در بازی های توکیو ۲۰۲۰ تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تابحال ۸ دوره حضور موفق در بازی های پارالمپیک داشته و حیف است که به واسطه بی تدبیری عده ای محدود در پرداخت بموقع بودجه مورد نیاز، عملکرد کاروان کشورمان در این برهه حساس تحت تأثیر قرار گیرد.
رضایی درانتها ابراز امیدواری کرد تا روز یکشنبه، ۲۳ خرداد ماه که نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار می شود، این مشکل برطرف شود و در غیر این صورت در مورد جزئیات تعویق پرداخت بودجه صحبت خواهد شد.

منبع: