پیروزی نفت و سایپا در لیگ فوتسال زنان

به گزارش فرم نو پالایش نفت آبادان و سایپا تهران در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هفته چهارم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان جمعه، ۳۱ اردیبهشت با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های پالایش نفت آبادان و سایپا تهران مقابل حریفان خود پیروز شدند.

پالایش نفت آبادان امروز میزبان ملی حفاری اهواز بود. نیمه اول این دیدار با برتری پنج بر صفر نفت به پایان رسید. برای این تیم سهیلا ملمولی و نسا احدی هر کدام دو بار و فرشته خسروی یک مرتبه گلزنی کردند.

نفت در نیمه دوم بار دیگر توسط پریا خلیلی به گل رسید و در دقایق پایانی این نیمه حفاری سه گل پی در پی توسط فهمیه زارعی و سحر پاپی(۲گل) به ثمر رساند. در نهایت نفت ۶ بر سه پیروز شد.

سایپا هم در تهران میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی بود. شاگردان شهناز یاری در سایپا نیمه اول را با برتری دو بر صفر راهی رختکن شدند. فاطمه تراهی و مهتاب بنایی گلزنان این تیم بودند.

تیم مشهد در نیمه دوم فشار بیشتری به دروازه سایپا آورد تا این که نسیمه غلامی یکی از گل های تیم خویش را جبران کرد اما مهتاب بنایی دقایقی بعد گل سوم سایپا را به ثمر رساند و این دیدار با برتری سه بر یک نماینده تهران به پایان رسید.

جدول رده بندی مرحله نهایی لیگ به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان، ۱۰ امتیاز، تفاضل گل ۷

سایپا تهران، ۹ امتیاز، تفاضل گل ۴

هیات فوتبال خراسان رضوی، ۳ امتیاز، تفاضل گل ۳-

ملی حفاری اهواز، ۱ امتیاز، تفاضل گل ۸-

در هفته پنجم این مسابقات سایپا در دیداری حساس میزبان پالایش نفت آبادان است. این دو تیم برای کسب جام قهرمانی رقابت نزدیکی با هم دارند و هر کدام که در دیدار هفته پنجم پیروز شوند، گام بلندی برای قهرمانی برداشته اند. هیات فوتبال خراسان رضوی هم مقابل ملی حفاری اهواز به میدان می رود. با عنایت به این که تنها دو هفته تا آخر لیگ باقی مانده است، مشهد و حفاری شانسی برای قهرمانی ندارند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت دوره ای برگزار می گردد و در انتها جام قهرمانی به تیمی می رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.