رئیس فدراسیون تنیس: رفع مشكل زمین هیأت تنیس استان مركزی در اولویت قرار بگیرد

به گزارش فرم نو – رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: وقتی هیأت تنیس یک مکان تخصصی نیاز دارد نباید زمین را در سامانه ستاد قرار داد و در مزایده هیأت استان را به جنگ بخش خصوصی فرستاد.

داود عزیزی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیأت تنیس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از فرایند اجرایی اجاره اماکن ورزشی تصریح کرد: نمی توان انتظار داشت رشته تنیس در ابعاد همگانی رشد و توسعه یابد در حالیکه هیأت های استانی از زمین اختصاصی برخوردار نیستند.
وی با انتقاد از اجاره زمینهای تنیس به بخش خصوصی اظهار نمود: اهمیت برخورداری از زمینهای اختصاصی برای هیأت های تنیس استانی باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس فدراسیون تنیس اظهار داشت: تنیس رشته مهیج و مفرحی است که در تصور عمومی، زمینه رو آوردن به آن، بیشتر برای اقشار مرفه جامعه فراهم گشته است و برای برون رفت از شرایط کنونی هم هیچ راهی جز برخورداری از سخت افزارهای این رشته که همانا زمین تنیس است، نداریم و برای شکستن تابوی «تنیس برای قشر مرفه جامعه» باید به سمت برخوردار شدن از زمین تنیس رفت.
داود عزیزی افزود: زمانی که ماده ۸۸ برای اجاره اماکن ورزشی نوشته می شد به علت مسئولیتی که داشتم به صورت مستقیم در جریان کامل آن قرار گرفتم بنابراین تاکید می کنم که این ماده نباید عامل بازدارنده ای برای هیأت های استانی در زمینه برخوردار شدن از زمینهای تنیس باشد چون که به صراحت در قانون آمده است که اماکن مازاد به بخش خصوصی واگذار شوند.
وی تاکید کرد: وقتی هیأت ورزشی یک مکان تخصصی نیاز دارد نباید زمین تنیس را در سامانه ستاد قرار داد و در مزایده هیأت استان را به جنگ بخش خصوصی فرستاد بلکه باید زمین را با ترک تشریفات به هیأت ها واگذار کرد.
رئیس فدراسیون اظهار داشت: زمانی که به هر علتی اماکن ورزشی را برای اجاره وارد سامانه ستاد مَی نماییم، فرصت همگانی را از هیأت می گیریم و فعالیتهای قهرمانی آنها هم به مخاطره می افتد این در حالی استکه مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، در چنین شرایطی می توانند با استفاده از ترک تشریفات، مشکل زمین را حل کنند.
داود عزیزی با اشاره به اینکه استان مرکزی به علت بهره مندی از شاخصه های صنعتی می تواند در توسعه این رشته، نقش آفرینی موثرتری داشته باشد اظهار نمود: امیدوارم مشکل زمین هیأت تنیس استان مرکزی حل شود تا بتوانند با استفاده از ظرفیت موجود توسعه و تعالی این رشته را رقم بزنند.

منبع: