عزیزی خادم: نگاه فدراسیون فوتبال به بخش زنان توسعه محور است

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست با سرمربیان تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان دختر اظهار داشت: نگاه فدراسیون فوتبال به بخش زنان توسعه محور است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در نشستی که امروز (یکشنبه) با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون، شهره موسوی، نایب رییس فدراسیون در امور زنان، مریم آزمون سرمربی تیم جوانان و شادی مهینی، سرمربی تیم نوجوانان برگزار شد، برنامه های آتی هر دو تیم مورد بررسی قرار گرفت.

شهاب الدین عزیزی خادم در ابتدای این جلسه اظهار داشت: نگاه فدراسیون فوتبال به زنان نگاه توسعه محور است. نیمی از جمعیت کشور زنان هستند. از باشگاه ها می خواهم که به فوتبال و فوتسال زنان توجه ویژه ای داشته باشند و دراین زمینه تیم داری کنند. در تیر و مرداد ماه بازی های تدارکاتی را برای زنان در نظر داریم و قرار شد نایب رییس فدراسیون در امور زنان این بازی ها را بررسی کند.

شهره موسوی نایب رییس سوم فدراسیون هم اشاره کرد: باتوجه به اهمیتی که رئیس فدراسیون به فوتبال زنان می دهد این جلسه را با سرمربیان تیم های ملی زنان امروز برگزار کردیم. مریم ایراندوست، سرمربی تیم بزرگسالان به سبب تعدادی از مشکلات نتوانست خودرا به جلسه امروز برساند که در ایام آتی نیز با وی نشستی را با حضور عزیزی خادم برگزار خواهیم کرد.

او در ادامه درباب برنامه های پیش روی تیم های ملی بانوان اظهار داشت: تیم ملی جوانان خودرا برای حضور در مسابقات کافا(مسابقات فوتبال زنان آسیای مرکزی) آماده می کند و به همین دلیل اولین اردوی خودرا از روز سه شنبه طبق پروتکلهای بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شروع می کند. امیدوارم در این مسابقات نمایندگان خوبی برای کشورمان باشند. همین طور تیم ملی بزرگسالان ما دو بازی دوستانه در بلاروس خواهد داشت. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خودرا برای برگزاری هر چه بهتر اردوها خواهد داد و در تورنمنت هایی که دعوت می شویم، حضوری مستمر خواهیم داشت تا بتوانیم توانمندی بازیکنانمان را بالاتر ببریم.

در اختتام جلسه، آزمون و مهینی گزارشی درباره روند آماده سازی تیم های تحت نظر خود به رئیس فدراسیون ارائه دادند.