اعلام فعالیت باشگاه ها و اماكن ورزشی در استان مركزی بلامانع

به گزارش فرم نو مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در استان مرکزی از جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه بلامانع اعلام گردید.

عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: با هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی در استان مرکزی در شهرستان های نارنجی از فردا بلامانع خواهد بود و این فعالیت مطابق آخرین دستورالعمل ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: انتظار می رود که مدیران باشگاه های ورزشی، مراجعین به اماکن ورزشی و ورزشکاران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا شاهد کاهش روند ابتلاء به کرونا در استان مرکزی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: هم اکنون نیاز ورزش همگانی در جامعه بیشتر از گذشته احساس می شود و کم تحرکی، اعمال قرنطینه ها و شرایط ویژه ای که در اثر پاندمی کرونا به وجود آمده، سبب توجه بیشتر از گذشته به ورزش همگانی در اقشار مختلف جامعه شده است.
حقدادی در انتها بیان نمود: نظارت های اداره کل ورزش و جوانان استان هیأت های ورزشی، ادارات شهرستانی و بازرسین ما از اماکن ورزشی به قوت ادامه خواهد داشت و امیدواریم که همه عزیزان نسبت به رعایت دستورالعمل های ابلاغی پیشگام و پیش قدم باشند.

منبع: