سرمربی تیم ملی فوتبال زنان چه زمانی مشخص می شود؟

فرم نو: نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال از حضور تیم های ملی فوتبال زیر 20 سال و بزرگسال زنان در بلاروس و تاجیکستان و بررسی گزینه های سرمربی گری این تیم ها آگاهی داد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، باتوجه به برگزاری رقابت های کافا در رده سنی زیر ۲۰ سال در کشور تاجیکستان و همین طور برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان ایران برابر بلاروس در کشور بلاروس در “فیفا دی”، مقرر است تا در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به بررسی سوابق و شرایط سرمربیان برای دو تیم فوق بپردازند و بعد از تایید نهایی از طرف هیات رئیسه، اردوهای تدارکاتی تیم های ملی در رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسال شروع شود.

شهره موسوی، نایب رییس زنان فدراسیون درباب تشکیل نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می گردد و یکی از مواردی که در جلسه فوق مطرح خواهد شد، تایید سرمربیان تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و تیم ملی زیر ۲۰ سال زنان خواهد بود.

او افزود: با توجه به این که مسابقات کافا در رده سنی زیر ۲۰ سال در کشور تاجیکستان از ۱۶ خرداد ماه سال جاری آغازمی شود، لزوم تشکیل اردوهای تیم ملی برای این رده سنی وجود داشت. به همین دلیل بعد از بررسی گزینه های مختلف، سرمربی پیشنهادی خودرا به هیات رئیسه معرفی کرده ایم تا تصمیمات نهایی در این زمینه گرفته شود.

موسوی درباب برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران با بلاروس اظهار داشت: تاریخ این دیدار ۱۸ خرداد است که درست در روز فیفا برگزار می ­شود. در هر صورت فردا تکلیف سرمربیان تیم های ملی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان فوتبال مشخص خواهد شد و طبق برنامه های کادر فنی، اردوهای تدارکاتی دو تیم تشکیل می ­شود.

منبع: