معاون ورزش بانوان استان مركزی خبر داد؛ حضور داور تنیس روی میز مركزی در رقابت های انتخابی المپیك توكیو

فرم نو: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، از حضور داور بین المللی تنیس روی میز استان بعنوان تنها داور اعزامی ایران به رقابت های انتخابی پارالمپیک توکیو آگاهی داد.

مهین علی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: لاله پوریامنش داور بین المللی تنیس روی میز استان مرکزی از طرف فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران برای قضاوت رقابت های انتخابی پارالمپیک توکیو فراخوانده شد.
وی اضافه کرد: رقابت های انتخابی پارالمپیک توکیو از خردادماه سال جاری (سوم تا پنجم ژوئن) به میزبانی اسلوونی برگزار می شود، و لاله پوریامنش نایب رییس هیأت تنیس روی میز استان مرکزی و داور بین المللی تنها نماینده جمهوری اسلامی است که در این رویداد مهم ورزشی بعنوان داور رقابت ها حضور دارد. چونکه نه ورزشکاران، نه مربی و نه داور دیگری در این مسابقات از ایران حضور ندارند. و این افتخار بزرگی است که نصیب ورزش استان مرکزی خصوصاً رشته تنیس روی میز شده است.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: همچنین، مسعود سلطانی رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران از نایب رئیسان هیأت های ورزش اسکواش ۹ استان برتر کشور قدردانی نمود. که در این ارتباط لیلا امیری نایب رییس هیأت اسکواش استان مرکزی نیز جزو بالاترین ها شناخته شده است که از وی نیز با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
لاله پوریامنش داور بین المللی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک توکیو و نایب رییس هیأت تنیس روی میز استان مرکزی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: من بعنوان تنها داور ایرانی برای قضاوت در این مسابقات برگزیده شده ام.
وی اضافه کرد: رقابت های پارالمپیک ۲ سال است که برگزار نشده است و این دوره نخستین مسابقات در جهان در قالب انتخابی پارالمپیک است.
پوریا منش اشاره کرد: اهمیت این مسابقات به سبب عدم برگزاری مسابقات انتخابی در دنیا به سبب شیوع بیماری کرونا در ۲ سال قبل است.

منبع: