میلاد وزیری: تاثیرات اردوی تركیه را در فرانسه می بینیم

به گزارش فرم نو عضو تیم ملی تیروکمان ایران با ابراز رضایت از برگزاری اردوی این تیم در ترکیه اظهار داشت: نتایج این اردو را در رقابتهای کسب سهمیه در فرانسه خواهیم دید.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، میلاد وزیری در مورد برگزاری اردوی تیم ملی تیروکمان در ترکیه اظهار داشت: پس از تقریباً یکسال و خورده ای دوری از مسابقات و حضور در میادین بین المللی برگزاری این اردو اتفاق خوبی بود که پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک صورت گرفت.
وی افزود: دلیل این اتفاق خوب هم این بود که هم در تورنمنتی شرکت کردیم و همه ارزیابی خوبی از شرایط فنی داشتیم. ضمن اینکه اردوی خوبی را هم با چند تیم دیگر برگزار کردیم.
وزیری در ادامه تصریح کرد: هر چند از قبل شرایط مناسبی داشتیم اما در اردوی ترکیه بهتر هم شد و نتایج این اردو و این تورنمنت می تواند در رقابت های کسب سهمیه در فرانسه موثر باشد. بطور قطع در رقابت های کسب سهمیه المپیک در پاریس تاثیرات مثبت اردوی ترکیه را خواهیم دید.
عضو تیم ملی ایران در مورد تزریق واکسن به ورزشکاران المپیکی نیز اظهار داشت: با همت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی این اتفاق مهم افتاد. در راه کسب سهمیه المپیک بزرگترین دغدغه ورزشکاران کرونا بود که به علت رفت و آمدهای زیاد و ارتباط با دیگران در اردوها و سفرها نگرانی هایی را به وجود آورده بود که خدا را شکر با زدن واکسن برطرف شد.
وی افزود: امیدوارم این اتفاق برای همه مردم کشورم رخ بدهد و همه واکسن را دریافت نمایند تا بتوانند با حفظ سلامتی شان به زندگی ادامه دهند و دیگر نگرانی و استرس نداشته باشند.
میلاد وزیری با تشکر از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: برنامه ریزی مناسبی برای کسب سهمیه المپیک صورت گرفته است. امیدوارم امسال بتوانیم اتفاق خوبی در فرانسه برای کشورمان رقم بزنیم و این تیم بتواند تاریخ ساز شود.
وزیری در آخر اظهار داشت: در اردو و تورنمنت ترکیه رکورد مرحله مقدماتی را شکستیم و اطمینان دارم در مسابقات فرانسه هم این رکوردشکنی ادامه خواهد داشت. امیدوارم نتایج خوب و درخشانی برای ایران بتوانیم کسب نماییم.

منبع: