در دیدار ملایی و پریچهره مطرح شد تاكید بر اقدامات ویژه برای رفع كم تحركی مردم در استان تهران

فرم نو: رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بر هم افزایی و انجام اقدامات ویژه برای رفع کم تحرکی و کاهش فعالیت بدنی در پایتخت ایران تاکید نمودند.

به گزارش فرم نو به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی که دیدار و امضا تفاهمنامه با نهادها و سازمان های مرتبط برای توسعه ورزش همگانی را در دستور کار دارد، با نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ملاقات و گفتگو کرد.
در این دیدار افشین ملایی با تکیه بر اینکه استان تهران به علت شرایط ویژه کرونایی و گستردگی این بیماری به مرحله اخطار «کم تحرکی» و «کاهش فعالیتهای بدنی» رسیده است اظهار داشت: از اداره ورزش و جوانان تهران که توجه ویژه به ورزش همگانی شهروندان را در اولویت اصلی خود قرار داده است قدردانی می کنم.
ملایی با اشاره به اینکه انتظار از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیشتر از این است افزود: با وجود تلاش هایی که صورت گرفته اما هنوز تهران با شرایط مطلوب در حوزه ورزش همگانی فاصله دارد و باید با هم افزایی و اجرای برنامه های مشترک بتوانیم این استان را به جایگاه واقعی خودش در حوزه سلامت و ورزش همگانی برسانیم.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی بر انجام اقدامات مشترک و برنامه ریزی برای رفع کم تحرکی تصریح کرد و افزود: با شرایط و امکانات موجود نمی توان بر کم تحرکی و چالش های حوزه سلامت غلبه کرد.
نصرالله پریچهره هم با تقدیر از اقدامات و فعالیتهای فدراسیون ورزشهای همگانی در دوران کرونا که توانسته است مردم را به ورزش در این دوران تشویق و ترغیب کند، اظهار داشت: باید با همفکری و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکلات بر سر راه توسعه ورزش همگانی حرکت نماییم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: این وعده را می دهیم که با اتخاذ تدابیر ویژه وضعیت ورزش همگانی را در استان تهران به شرایط و جایگاه بهتری برسانیم.
در دیدار افشین ملایی با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمدرضا فروحی دبیر، رضا شجیع نایب رییس و مجتبی کرمی مشاور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی هم حضور داشتند.

منبع: