رئیس فدراسیون دوومیدانی: تجهیزات مورد نیاز ورزش دوومیدانی استانها خریداری شده است

به گزارش فرم نو رئیس فدراسیون دوومیدانی بابیان اینکه تجهیزات موردنیاز این ورزش در استانها خریداری شده است، اظهار داشت: حامیان و خیران در این مهم توانستند سهم بسیار مهمی ایفا کنند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، هاشم صیامی بعدازظهر سه شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیئت دوومیدانی استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان سمنان ضمن بیان اینکه تجهیزات موردنیاز ورزش دومیدانی استانها خریداری شده است، اظهار داشت: با توجه به این که حامیان در خرید این تجهیزات نقش آفرینی کردند از خیران نیز برای پشتیبانی از ورزشکاران این رشته نیز دعوت می شود.
وی بابیان اینکه سال آینده مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا و جوانان جهان برگزار می شود، اضافه کرد: از هیئت های استانی انتظار می رود نسبت به کشف استعدادها و پدیده های این رشته و پیشبرد و ارتقا این رشته همکاری لازم را داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.
ترغیب به بیمه ورزشی
رئیس فدراسیون دوومیدانی بابیان اینکه رکود تعداد بیمه شدگان برخی استان های کشور کم ارزیابی شده است، اظهار داشت: این مهم می طلبد تا هیئت های ورزش دوومیدانی در شهرستان ها، ورزشکاران را ترغیب به بیمه ورزشی کنند که سمنان نیز در زمره این استانها قرار دارد و باید برای افزایش شمار بیمه شدگان اقدام لازم را انجام دهد.
صیامی بابیان اینکه کسب مقام چهارم استان سمنان در مسابقات دومیدانی با حضور ۷۰۰ ورزشکار نشان از استعدادها و توانایی نهفته در مردم این خطه است، اشاره کرد: این استان شرایط میزبانی مسابقات را دارد که برگزاری لیگ استانی و حضور پنج ورزشکار نوجوان در تیم ملی این مهم را تصدیق می کند.
وی بابیان اینکه سانس حضور بانوان در ورزش دوومیدانی باید به این بخش از جامعه نیز داده شود، اضافه کرد: از هیئت های ورزشی انتظار می رود برای بسط این رشته در نزد بانوان و مردان اقدام نمایند.

منبع: