دختران وزنه بردار به دنبال جلب نظر فدراسیون برای اعزام نفرات بیشتر به قهرمانی آسیا۲۰۲۱

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان اظهار داشت: امیدوارم برای قهرمانی آسیا بزرگسالان بیشتر از سه وزنه بردار اعزام نماییم.

اکبر خورشیدی در گفتگو با ایسنا درباره ارسال اسامی دختران وزنه بردار برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ازبکستان بیان نمود: ما اسامی را ارسال کرده ایم اما با عنایت به شرایط متناسبی که دختران وزنه بردار دارند، امیدوارم بتوانیم بیشتر از سه نفر را به مسابقات اعزام نماییم. رئیس فدراسیون و نایب رئیس بانوان همیشه از دختران وزنه بردار حمایت کرده اند و امیدوارم چراغ سبزی نشان دهند که تا تعدادنفرات بیشتری به قهرمانی آسیا اعزام شوند.

او در مورد وضعیت رکوردی دختران وزنه بردار اظهار داشت: در رده بزرگسالان در سه وزن جزو شش نفر اول آسیا هستیم که بعدا این وزن ها را اعلام می نماییم اما در رده های نوجوانان و جوانان، از لحاظ رکوردی ۱۰ درصد با مدال جهانی و آسیایی فاصله داریم. من مطمئنم در همین سال ۱۴۰۰ خبرهای خوشی از وزنه بردری بانوان خواهید شنید.

خورشیدی در پاسخ به این پرسش که الهام حسینی بعد از عمل جراحی که روی زانو انجام داد به قهرمانی آسیا بزرگسالان می رسد یا خیر، تصریح کرد: بله. بطور قطع می رسد اردوی بعدی که نیمه دوم اسفند شروع می شود به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد. این مرحله ازاردو هم متصل به اعزام (اواخر فروردین ۱۴۰۰)است و دیگر تعطیلی نداریم.