قهرمانی صادقیان و سومی خدمتی در مسابقات آزاد تیراندازی بانوان

رقابتهای آزاد تفنگ و تپانچه بادی بانوان گرامیداشت دهه مبارک فجر با کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان و زهرا صفری در رشته تفنگ و تپانچه بادی همراه بود.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها امروز 24 بهمن با حضور 90 بانوی تیرانداز در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی مورد پیگیری قرار|گرفت که با آخر مرحله مقدماتی و برگزای فینال در نهایت، آرمینا صادقیان از ایلام بر سکوی نخست رشته تفنگ بادی بانوان تکیه زد، فاطمه کرم زاده از بوشهر عنوان دومی را به خود اختصاص داد و نجمه خدمتی از خراسان جنوبی به مقام سومی بسنده کرد.

همینطور در فینال رشته تپانچه بادی بانوان نیز، زهرا صفری از تهران اول شد و هانیه رستمیان از مازندران و لعیا محمدی از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.
در انتها هم مراسم اهدای جوایز نقدی و احکام ورزشکاران با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، علی گداری رئیس کمیته مسابقات و تعدادی از مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار شد.
لازم به ذکر است کمیته مسابقات فدراسیون در نظر دارد با عنایت به نتایج کسب شده توسط تیراندازان جوان و نوجوان کشورمان، مرحله سوم این رقابتها را همراه با فینال این دو رده سنی به تفکیک برگزار کند.

منبع: