برتری سنگ آهن بافق مقابل پرسپولیس در لیگ برتر هندبال زنان

به گزارش فرم نو در جریان مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان سنگ آهن بافق با شکست پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر ماندگار شد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در جریان مسابقات مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان تیم های سنگ آهن بافق و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم رفتند که در انتها شاگردان ناهید غارسی در سنگ آهن موفق شدند حریف را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ شکست دهند.

پرسپولیس بهبهان علیرغم بازی بهتر در نیمه دوم اما بازیکنان از موقعیت های گلزنی استفاده نکردند تا سنگ آهن بافق پیروز میدان شود.

با این نتیجه سنگ آهن بافق فردا ۲۴ بهمن برای کسب عنوان پنجمی با پیروز بازی ذوب آهن اصفهان و کربنات سدیم فیروزآباد رقابت خواهد نمود. همینطور پرسپولیس هم با بازنده این دیدار برای دستیابی به جایگاه هفتم یا هشتم روبرو می شود.

در دیگر دیدار امروز تیم های کربنات سدیم فیروزآباد و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز با هم مسابقه می دهند.

*سرمربی پرسپولیس بهبهان: بدن بازیکنانم کم آورد

ناهید رضایی، سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان بعد از قبول شکست مقابل سنگ آهن بافق اظهار داشت: بازیکنانم از سن کمی برخوردار می باشند اما در زمین بازی غیرت می گذارند و می جنگند اما شرایط آن طور که باید و شاید برایشان جور نمی گردد. آنها در زمین خوب بازی می کنند اما نتیجه ای که باید کسب نمی گردد. در اواخر مسابقه امروز هم بدن بازیکنانم کم آورد برای همین مقابل سنگ آهن بافق نتیجه را واگذار کردیم. میزبانی شیراز خوب و قضاوت داوران در این دوره رضایت بخش است.