سرمربی تیم شهرداری بم: حق ذوب آهن بود كه صعود كند

به گزارش فرم نو اصفهان سرمربی تیم شهرداری بم اظهار داشت: ای کاش از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعدی صعود می کرد، حق ذوب آهن بود که صعود کند.

مرضیه جعفری امروز (سه شنبه_۲۱بهمن ماه) بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل ذوب آهن و راهیابی به دور بعدی مسابقات، اظهار نمود: خوشبختانه توانستیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم و به دور بعدی صعود نماییم. در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و با تیم های بسیار خوبی رقابت کردیم و تیم های ذوب آهن و سپاهان خیلی خوب ظاهر شدند و همیاری ارومیه در نیم فصل اول هم تیم شگفتی ساز گروه ما بود.

وی اضافه کرد: به علت اینکه تمرینات را دیر آغاز کردیم در شروع لیگ نتایج خوبی نگرفتیم، اما بازیکنانم کم کم خویش را پیدا کردند. شیوع کرونا سبب شد ما ۹ ماه تمرین نداشته باشیم و ما هم مردد بودیم که در این وضعیت در لیگ شرکت نماییم یا خیر.

سرمربی تیم شهرداری بم خاطرنشان کرد: تمریناتمان را دیر آغاز کردیم و همین مسئله سبب شد در نیم فصل اول خوب نتیجه نگیریم، اما خوشبختانه امروز بازیکنانم حداکثر استفاده را از موقعیت های خود بردند، امروز خوب بازی کردیم.

وی تصریح کرد: ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد و به آنها هم تبریک می گویم، این فوتبال است و فکر می کنم ذوب آهن می تواند در سالهای آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نهایت از صعود تیمم بسیار خوشحال هستم.

جعفری در مورد وضعیت بازی تیمش اظهار داشت: این ذهنیت در بازیکنان شکل گرفته بود که با کسب یک تساوی هم صعود می نماییم، به بازیکنانم گفتم برای برد به اصفهان می رویم. در ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول مسابقه بازیکنانم بازی را دست کم گرفته بودند، با صحبتی که با آنها داشتم و همت خود بازیکنان، توانستیم از موقعیت های خود استفاده نماییم، موقعیت های گلزنی دیگری هم داشتیم و سوار بر بازی بودیم. این وضعیت تا دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت تا اینکه چند بازیکن ما اشتباه کردند و گل خوردیم.

وی افزود: ذوب آهن فقط در صورت برد صعود می کرد و اساسا تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد حمله می کند و بازی کمی گره خورد. شاید امروز ۲ تیم نتوانستند تاکتیک تیمی خویش را به درستی پیاده کنند. هر ۲ تیم با توان جنگیدند. در نیمه دوم هم با وجود حملات ۲ تیم شاهد حمله خطرناکی نبودیم، ذوب آهن احتیاج به برد داشت اما ما با همین نتیجه هم صعود می کردیم.

وی در مورد برگزاری مسابقات به صورت گروهی اظهار داشت: اینکه لیگ در ۲ گروه برگزار گردد مخالف هستم، چون برخی تیم ها تنها ۲ ماه بازی کردند و حذف شدند، اما با عنایت به انتشار کرونا کار دیگری نمی شد انجام داد. گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات بانوان سازمان لیگ هم تمایل داشت لیگ را مانند سالهای گذشته برگزار کند. ان شاءالله از فصل آینده لیگ به شکل سابق در یک گروه برگزار گردد.

وی اضافه کرد: ای کاش از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعدی صعود می کردند. حق ذوب آهن بود به مرحله بعد صعود کند؛ اما با عنایت به شیوع ویروس کرونا، برگزاری لیگ به شکل فعلی بهترین کار بود و نمی توان سلامت بازیکنان را به خطر انداخت. امیدوارم ویروس کرونا ریشه کن شود.

جعفری در مورد دور بعدی مسابقات اظهار داشت: رقابت با تیم های مدعی در این مرحله خیلی سخت است. از سوی دیگر ما و سپاهان، امروز دیدارهای سنگینی را پشت گذاشتیم و باید دوشنبه هفته آینده هم بازی نماییم. شهرداری سیرجان همیشه مدعی بوده و سپاهان و وچان کردستان هم تیم های قدرتمندی هستند. فکر می کنم مرحله بعدی لیگ بسیار حساس تر است و شاهد بازی های بسیار زیباتری باشیم.

سرمربی تیم شهرداری بم در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور بانوان در فرایند رای گیری اظهار داشت: با یکی دو نفر از کاندیداهای ریاست فدراسیون صحبت کردم و ایده های بسیار خوبی داشتند و امیدوارم فوتبال ایران رو به رشد برود. و فکر می کنم همان گونه که با دادن حق رأی به ۱۱ خانم در انتخابات فدراسیون فوتبال به بانوان بها داده شد، در برنامه ریزی کاندیداها هم برنامه های خوبی برای بانوان وجود داشت. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد و آینده خوبی برای فوتبال بانوان می بینم.

منبع: