نعمتی: امیدوارم اتفاق خوبی در انتخابی المپیك رقم بزنیم

به گزارش فرم نو بانوی ملی پوش تیروکمان اظهار داشت: شرایط خوبی دارم و من و هم تیمی هایم در تلاش هستیم در کسب سهمیه المپیک اتفاق خوبی رقم بزنیم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، زهرا نعمتی در مورد وضعیت آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک بیان نمود: هم اکنون در کنار تیم المپیک تمرین می کنم خوشبختانه شرایط خوبی دارم و کمیته پارالمپیک هم از من حمایت می کند. من و سایر هم تیمی هایم امیدوار هستیم در کسب سهمیه المپیک اتفاق خوبی را رقم بزنیم.
نعمتی در پاسخ به این پرسش که حمایت کمیته ملی المپیک از او چگونه بوده است، تصریح کرد: کمیته ملی المپیک انصاف همیشه حمایت ویژه داشته است. هر زمان که مشکل و موانعی در ورزش بانوان وجود داشته و یا ما درخوستی داشتیم خیلی نتیجه گرفتیم. امیدوارم این حمایت ها تا کسب سهمیه المپیک و سپس حضور المپیک ادامه داشته باشد.
بانوی ملی پوش تیروکمان در مورد درخواست خود از نمایندگان مجلس در خصوص اختصاص بودجه جداگانه به ورزش بانوان خاطرنشان کرد: بعنوان نماینده ورزشکاران صحبت کردم و خواستم آنها را در جریان دغدغه زنان ورزشکار بگذارم. نقد بسیار کوچکی مطرح کردم در خصوص اینکه در بخش حمایتی، ورزش زنان نسبت به مردان کمتر دیده می شوند و خیلی از اسپانسرها به ورزش بانوان اعتماد نمی کنند در حالیکه زنان ورزشکار نشان دادند می توانند بهترین باشند همینطور در تبلیغات موثر مواقع باشند. امیدوارم در بخش بودجه ویژه به زنان ورزشکار توجه نمایند.

منبع: