شروع مرحله پلی آف بسكتبال زنان

دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی چهار تیم گروه اول که به این مرحله راه یافته بودند، به انتها رسید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان امروز(پنجشنبه) شروع و چهار دیدار انجام شد که طی آن تیم های نارسینا تهران، مهرام تهران، نامی نو اصفهان و گروه بهمن تهران به پیروزی رسیدند.

اولین دیدار امروز بین تیم های سپهرداد و نارسینا انجام شد که شاگردان ندا عسگرنیا در نارسینا با حساب ۱۱۰ بر ۳۸ به برتری رسیدند.

در دومین مسابقه مهرام تهران ۸۱ بر ۴۱ بانوان شهر گرگان را شکست داد. در این دیدار نیکا بیک لیک لی بعنوان مربی مهرام مقابل تیم سابق خود قرار گرفت.

در دیداری دیگر نامی نو اصفهان نخستین شکست تیم پالایش نفت آبادان در فصل جاری را رقم زد و با حساب ۶۳ بر ۴۱ پیروز شد. هادلی بازیکن آمریکایی نامی نو در این مسابقه ۱۹ امتیاز کسب نمود و پرامتیازترین بازیکن شد.

آخرین دیدار هم بین گروه بهمن تهران و شورا و شهرداری قزوین انجام شد که شاگردان نازی طائرپور ۷۴ بر ۵۳ پیروز شدند. هر چهار تیم برنده امروز از گروه اول دور مقدماتی بودند که به پلی آف صعود کردند.

نتایج دیدارهای دور رفت پلی آف به شرح زیر است:

سپهرداد تهران ۳۸ – ۱۱۰ نارسینا تهران

بانوان شهر گرگان ۴۱ – ۸۱ مهرام تهران

نامی نو اصفهان ۶۳ – ۴۱ پالایش نفت آبادان

گروه بهمن ۷۴ – ۵۳ شورا و شهرداری قزوین

نحوه برگزاری مسابقات در مرحله پلی آف به صورت دو از سه است و هر تیمی که دو دیدار را برنده شود به مرحله نیمه نهایی صعود می کند. این تیم ها پنجشنبه، ۲۳ بهمن دیدار برگشت خودرا برگزار می کنند.