دختران فوتبال كرمان فاتح دیدارهای حساس لیگ برتر شدند

فرم نو: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی نمایندگان کرمان در دیدارهای حساس به انتها رسید.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان امروز(جمعه) انجام شد و طی آن تیم های گروه اول و دوم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در با اهمیت ترین دیدار گروه اول تیم شهرداری بم میزبان سپاهان اصفهان بود. نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به انتها رسید اما در نیمه دوم مونا حمودی از بم دروازه حریف را باز کرد تا ضمن پیروزی تیم خود نخستین شکست سپاهان در فصل جاری لیگ را هم رقم بزند.

ذوب آهن که تا پیش از این هفته در جایگاه دوم گروه اول قرار گرفته بود به مصاف همیاری آذربایجان غربی رفت و با پیروزی ۶ بر صفر به بالای جدول رسید.

ذوب آهن با ۱۴ امتیاز، شهرداری بم با ۱۳ امتیاز و سپاهان با ۱۳ امتیاز (تفاضل گل کمتر نسبت به بم) سه تیم برتر گروه اول هستند.

در با اهمیت ترین دیدار گروه دوم هم شهرداری سیرجان و وچان کردستان بعنوان تیم های اول و دوم این گروه برابر هم قرار گرفتند. نیمه اول این دیدار با تک گل وچان به انتها رسید. نیمه دوم هم با گلزنی تیم کردستان دنبال شد اما شاگردان مریم جهان نجاتی در سیرجان موفق شدند بازی را به تساوی ۲ بر ۲ بکشانند. در ادامه گل به خودی بازیکن وچان موجب شد تا حریف ۳ بر ۲ پیروز میدان شود.

در دیداری دیگر ملوان بندرانزلی میزبان پالایش گاز ایلام بود که به سبب ناهماهنگی های پیش از بازی در مورد زمین، مسابقه با تاخیری دو ساعته شروع شد و در نهایت با تساوی بدون گل به انتها رسید.

در آخرین دیدار این گروه سارگل بوشهر و قشقایی شیراز به مصاف هم رفتند که تیم بوشهر با ۶ گل پیروز شد.

تیم شهرداری سیرجان با ۲۲ و وچان با ۱۶ امتیاز در رتبه های اول و دوم گروه دوم قرار دارند.

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

گروه اول

شهرداری بم ۱ – صفر سپاهان اصفهان

ذوب آهن اصفهان۶ – صفر همیاری آذربایجان غربی

گروه دوم

وچان کردستان ۲ – ۳ شهرداری سیرجان

ملوان بندرانزلی صفر – صفر پالایش گاز ایلام

سارگل بوشهر ۶ – صفر قشقایی شیراز

منبع: