مرضیه جعفری در واكنش به خروج تیم ملی بانوان از رنكینگ فیفا به فوتبال زنان اهمیت نمی دهند

به گزارش فرم نو سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان در واکنش به بی توجهی مسؤلان فدراسیون فوتبال نسبت به خروج تیم ملی از رنکینگ فیفا اظهار داشت: مسؤلان اصلا به زنان اهمیت نمی دهند و کاری نکردند تا در نهایت از رنکینگ خارج شدیم.

مرضیه جعفری در مورد بی توجهی به حذف تیم ملی فوتبال زنان از رنکینگ فیفا به ایسنا اظهار داشت: به زنان بهای کمی می دهند. تیم ما هفت سال در لیگ قهرمان شده اما چه امتیازی مثبتی برایمان داشت؟ بالاخره باید از سوی فدراسیون انگیزه ای به تیم داده شود اما همین را هم نداشتیم، حالا دیگر وضعیت تیم ملی را حساب کنید. اصلا به فوتبال زنان اهمیتی داشته نمی گردد و از این مورد ناراحت هستم. بطور قطع در این ماجرا مسؤلان فدراسیون مقصر هستند که تا هم اکنون نشسته اند و هیچ اردو و مسابقه ای نداشتیم تا از رنکینگ خارج شدیم در صورتیکه لیگی پویا داریم و می توانستیم بازیکنان آماده ای را به تیم ملی بدهیم.

او در مورد کیفیت فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت: کیفیت لیگ مثل سال قبل بالا است و اغلب تیم ها خوب ظاهر شده اند. در گروه ما هم پنج تیم خوب حضور دارند و نتایج قابل پیشبینی نیست.

جعفری در مورد عملکرد تیم خود بیان نمود: تیم ما نسبت به سالهای قبل هماهنگی لازم را ندارد چون بازیکنان به علت انتشار کرونا تمرین نداشتند و اردوهایمان را دیر آغاز کردیم. با این وجود امیدوارم در دیدارهای باقی مانده نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج لازم را کسب نماییم.

او با اشاره به اینکه انتظار نداریم جزو تیم های صعودکننده به مرحله دوم نباشیم، اضافه کرد: برای صعود و دفاع از عنوان قهرمانی همه تلاش مان را می نماییم. تیم های دیگر هم زحمت می کشند اما فوتبال است. در هفته های گذشته هم اتفاقاتی افتاده که توپ و میدان دست تیم ما بود اما نتیجه لازم را کسب نکردیم با این وجود امیدوارم بازیکنان تلاش کنند تا نتیجه لازم را بگیریم.

جعفری در مورد اعتراض تیم بم به داوری لیگ برتر اظهار داشت: نمی گویم داوری مغرضانه بوده اما در نتیجه مسابقات تاثیرگذاشته است. فکر می کنم همانگونه که بازیکنان و مربیان سطح خویش را ارتقاء می دهند، داوران هم باید این کار را بکنند چون یک داور می تواند نتیجه مسابقه را عوض کند و تیم ها از این نظر متضرر می شوند که برای ما این اتفاق افتاده است. نباید این گونه باشد که حق یک تیم با وجود هزینه های بسیاری که می کند، خورده شود.

منبع: