مربی تیم فوتبال ذوب آهن: همیشه دربی اصفهان زیباترین بازی فصل است

به گزارش فرم نو اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: امروز هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و زیباترین بازی فصل را در دربی اصفهان شاهد می باشیم.
فریماه حبیبیان امروز (جمعه، ۲۶ دی ماه) بعد از تساوی تیمش در مقابل سپاهان اظهار نمود: معمولا زیباترین بازی هر فصل لیگ فوتبال بانوان را در دربی اصفهان بین تیم های ذوب آهن و سپاهان شاهد می باشیم.
وی با اعلان اینکه امروز بازی خوبی انجام شد و از طرف هر دو تیم فوتبال تماشایی را شاهد بودیم، افزود: در تمام لحظات بازی موقعیت حساس روی دروازه ها هر دو تیم وجود داشت و داوری هم عالی بود.
حبیبیان درباب شرایط بازی تیمش و کسب نتیجه مساوی اظهار داشت: تیم ما در ابتدای بازی خیلی زود به گل رسید و این امر شرایطی ایده الی را برای ما به وجود آورد، اما در لحظاتی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم.
وی اضافه کرد: در ادامه با دو تعویض خوب توانستیم به بازی برگردیم و حتی در قسمتی از این دیدار با فشاری که در حمله ایجاد کردیم سه موقعیت خوب داشتیم، اما متاسفانه آنرا از دست دادیم و نتواستیم به گل های بیشتری برسیم.
به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ذوب آهن درباب هماهنگی تیمش و افت و خیزهایی که در بازی های مختلف دارد، اظهار داشت: چون بازیکنان ما از جاهای مختلف به تیم اضافه شده اند نیاز است تمرینات بیشتری برای هماهنگی داشته باشیم، بدین سبب گاها تغییراتی در پست بازیکنان می دهیم تا هماهنگی بازیکنان با یکدیگر بیشتر شود.
حبیبیان درباب تاثیر نبودن برخی مهاجمان سپاهان در این بازی اظهار داشت: نمی توان گفت نبودن مهاجمان سپانان بی تاثیر بود، اما همچنان معتقدم گل زودهنگام ما تاثیر زیادی در نتیجه بازی داشت و بااینکه در خط حمله سپاهان نقص وجود داشت ولی ما از نقص های دفاعی شان استفاده کردیم و در این بازی موقعیت های خطرناک بیشتری داشتیم. ضمن اینکه در گل هایی که به ثمر رسید از قبل جزو برنامه هایمان بود که از کناره ها حمله نماییم.

منبع: