صدرنشینی اشتادسازه با برتری مقابل شاملی

به گزارش فرم نو در جریان رقابت های دور رفت لیگ برتر هندبال زنان تیم اشتاد سازه مشهد توانست تیم مدعی شهید شاملی کازرون را شکست دهد.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، در آخرین روز از دور رفت مرحله دوم رقابت های لیگ برتر هندبال زنان دو تیم مدعی اشتادسازه و شهید شاملی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در حالیکه در دقایق ابتدایی این بازی شاملی پیشتاز بود اما در نهایت تیم اشتادسازه توانست با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ به برتری برسد.

فدراسیون هندبال امروز نتیجه کمیته انضباطی برای بازی انجام نشده میان دو تیم شاملی و پرسپولیس بهبهان را – که باید روز دوشنبه انجام می شد – اعلام نمود که برپایه نظر کمیته انضباطی نتیجه این بازی ۱۰ بر صفر به سود کازرون شد.

در دیگر دیدار این روز دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس بهبهان باید با یکدیگر رقابت کنند.

دور رفت مرحله دوم از رقابت های لیگ برتر هندبال زنان از روز یکشنبه ۲۱ دی به میزبانی تهران آغاز و امروز با یک دیدار دیگر تمام می شود. تیم های اول و سوم گروه های دور نخست با تیم های دوم و چهارم در دور دوم با یکدیگر رقابت کردند. تیم های فولاد مبارکه سپاهان، سنگ آهن بافق، کربنات سدیم فیروزآباد و تأسیسات دریایی در گروه M و تیم های شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، ذوب آهن اصفهان و اشتاد سازه مشهد در گروه N با هم رقابت می کنند.

رده بندی تیم ها در دور رفت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان:

گروه N:

اشتادسازه مشهد ۲ بازی ۴ امتیاز
شهید شاملی کازرون ۲ بازی ۲ امتیاز
پرسپولیس بهبهان یک بازی صفر امتیاز
ذوب آهن اصفهان یک بازی صفر امتیاز

گروه M:

فولاد مبارکه سپاهان ۲ بازی ۴ امتیاز
تاسیسات دریایی ۲ بازی ۲ امتیاز
سنگ آهن بافق ۲ بازی ۲ امتیاز
کربنات سدیم ۲ بازی صفر امتیاز

منبع: