دیدار معوقه هندبال بانوان ۱۰ بر صفر به سود اشتادسازه

رئیس کمیته مسابقات هندبال اظهار داشت: تیم کربنات سدیم پیش از مسابقه اعلام نموده بود که نمی آید و این بازی ۱۰ بر صفر به سود اشتادسازه خواهد شد

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، تیم کربنات سدیم در دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان به علت داشتن تعداد زیاد تست مثبت کرونا در مسابقات شرکت نکرد و کمیته انضباطی پس از بررسی مستندات دیدارها را معوقه اعلام نمود.

از سه دیدار معوقه دو دیدار انجام شد که کربنات سدیم در نخستین دیدار مقابل پرسپولیس بهبهان با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ و در دومین دیدار مقابل فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳۳ بر ۲۳ مغلوب شد.

سومین دیدار معوقه امروز میان کربنات و اشتادسازه بود که انجام نشد.

مربی کربنات سدیم خانم مرادی در این خصوص به ایسنا اظهار داشت: تصمیم باشگاه این بود که به مشهد نرویم. نمی دانم علت ان را و تنها می دانم که مسؤلان باشگاه علتها را به فدراسیون اعلام نموده اند.

مراد کرمی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال هم در این خصوص اظهار داشت: کربنات سدیم از قبل اعلام نموده بود که به این دیدار نمی رود و ما هم موافقت کرده بودیم. نتیجه بازی تاثیری در رتبه بندی نداشت. نامه زده بودند و ما هم بررسی کردیم دیدیم نتیجه در بازی ها تاثیری ندارد. نتیجه ۱۰ بر صفر به سود اشتاد سازه خواهد بود.