اقدامات فرهنگی انجمن های فدراسیون همگانی؛ به تصویر كشیدن تمثال شهید سلیمانی و رونمایی از بازی انتقام سخت

فرم نو: انجمن های فدراسیون ورزش های همگانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

به گزارش فرم نو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، همایش پیاده روی «سردار دل ها» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی بامداد امروز چهارشنبه در بوستان نهج البلاغه با حضور معاون وزیر ورزش، روسای فدراسیون ها و مسئولان فدراسیون همگانی انجام شد.
در حاشیه این همایش برخی از انجمن های فدراسیون ورزش های همگانی با اقداماتی فرهنگی یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند.
رونمایی از بازی «انتقام سخت» بمنظور تصویر سازی و تحقق این امر توسط دکتر عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش همچون این برنامه ها بود.
همچنین کمیته «لیوان چینی» فدراسیون همگانی با بهره گیری از ۶۳۰ قطعه مکعب روبیک چهره سردار قاسم سلیمانی را به تصویر کشید.

نقش بستن چهره طراحی شده شهیدسلیمانی بر روی بادبادک سفید و بزرگ که بر فراز آسمان بوستان نهج البلاغه به پرواز درآمد همچون دیگر اقدامات این انجمن ها بود.
در حاشیه این مراسم همین طور انجمن فریزبی و کمیته گوی پردار به اجرای برنامه های ورزشی پرداختند که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
مهدی حب درویش رکورددار روپایی در دنیا هم یکی از میهمانان حاضر در این همایش بود که در طول پیاده روی به اجرای برنامه های نمایشی پرداخت.

منبع: