۱۲ طرح نهایی بازبینی شدند؛ تركیب ست های لباس كاروان المپیك سه شنبه نهایی می شود

به گزارش فرم نو طرح های پیشنهادی و مصوب برای پوشش کاروان ایران در المپیک که در نشست امروز ستاد عالی مورد بازنگری قرار گرفتند؛ مقرر است سه شنبه طی نشستی انتخاب نهایی در این حوزه صورت گیرد.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، «لباس المپیک» محور اصلی نشست امروز یکشنبه اعضای ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی بود که با حضور اعضای این ستاد، مسؤلان ستاد فرهنگی المپیک و بعضی از داوران عرصه مد و لباس کشور برگزار گردید.
در این نشست که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن تایید باردیگر آنچه پیش از این بعنوان نام (ستارگان پارسی)، شعار (همه برای ایران)، نماد (جام ارجان) و رنگ (فیروزه ای) کاروان ایران در المپیک به جمع بندی نهایی رسیده بود، پوشش های نهایی اعضای این کاروان برای هر یک از بخش های «ورزشی و رسمی» مردان و بانوان هم مورد بازنگری باردیگر قرار گرفت.
در واقع امروز ۱۲ کالکشن لباس های پیشنهادی که شامل ۳ طرح برای هر ست رسمی و ورزشی مردان و بانوان می شود در حضور اعضای شرکت کننده در نشست عرضه و مورد بازنگری قرار گرفت اما در مورد هیچیک از آنها جمع بندی نهایی حاصل نشد.
امین عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی کاروان المپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار مهر در این حوزه اظهار داشت: طرح پیشنهادی برای لباس اعضای کاروان ایران در المپیک توکیو که پیش از این نهایی شده بودند در نشست امروز و در حضور تیم منتخبی از طراحان و چهره های سرشناس مد و لباس کشور بازنگری شدند اما تصمیم گیری برای انتخاب نهایی به جلسه آینده موکول شد.
وی با تکیه بر اینکه سه شنبه پیش رو نشست نهایی برای انتخاب و رونمایی از پوشش کاروان ایران برگزار می گردد تصریح کرد: این نشست به میزبانی کمیته ملی المپیک و با حضور باردیگر داوران عرصه مد و لباس کشور برگزار می گردد تا از میان سه طرح فینالیست برای هر ست ورزشی و رسمی مردان و بانوان، انتخاب نهایی صورت بگیرد.
رئیس ستاد فرهنگی المپیک توکیو تصریح کرد که در نشست پیش رو در مورد چهار ست لباس جمع بندی لازم حاصل می شود. این ست ها برای پوشش ورزشی بانوان، ورزشی مردان، رسمی بانوان و رسمی مردان است.
به گفته عارف نیا پس از انتخاب نهایی پوشش کاروان ایران، تولید آن در دستور کار قرار می گیرد.

منبع: