كریمی : تمرین در ایران دشوار است

ملی پوش شیرجه ایران اظهار داشت: در روسیه امكانات بسیار خوبی داشتم بنا بر این با تمركز بالا و طبق برنامه تمریناتم را پیگیری می كردم اما در ایران امكانات نیست.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، در امتداد سیاست های فدراسیون جهانی شنا (FINA) و رایزنی مسؤولان فدراسیون ایران، حمید کریمی، شیرجه روی تیم ملی ایران که بورسیه شد خرداد ماه سال قبل عازم کمپ تمرینی روسیه شد. کریمی بعد از حضور ۹ ماهه اردیبهشت سال جاری وارد ایران شد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا حدود ۸ ماه از شرایط تمرینی دور بود. شیرجه روی ایران که امید شانس کسب سهمیه المپیک است اخیرا تمرینات خودرا آغاز نموده است. ملی پوش شیرجه ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در ایران و پیگیری تمرینات اظهار داشت: اوایل اردیبهشت ماه بعد از ۹ ماه حضور در روسیه به ایران آمدم. همه جا تعطیل بود و استخری برای تمرین نداشتیم. بنا بر این نتوانستیم تمرینات با برنامه ای انجام دهیم. اخیرا تمرینات خودرا طبق برنامه آغاز نموده ایم. حمید کریمی افزود: شنیده ایم که بعضی از رشته ها ممکنست در المپیک برگزار نشود. هنوز خبر قطعی ندارم. حدود ۱۰ روز است که تمرینات خودرا در استخر آزادی پیگیری می کنم. زمانی که در روسیه بودم امکانات عالی بود بنا بر این با تمرکز بسیار خوبی تمرینات خودرا طبق برنامه پیش می بردم. همانطور که می دانید روسیه یکی از بهترین های دنیا در شیرجه است و مقام آور است. اما باتوجه به شیوع ویروس کرونا به ایران بازگشتم. امیدوارم این ویروس هر چه سریعتر ریشه کن شود. ملی پوش شیرجه ایران افزود: ایران امکانات زیادی ندارم و برخی چیزها امکانپذیر نیست اما با تمام اینها اهتمام خودرا خواهم کرد. تمرینات را پیگیری می کنم.
کریمی درباره شانس کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: تابحال در این رشته ورودی المپیک نداشته ایم. زمانی که در روسیه حضور داشتم مربی روسی بسیار روی من امید داشت. همه چیز خیلی خوب پیش می رفت و فدراسیون نیز با تماشای فیلم هایم امید زیادی به کسب سهمیه داشت اما باتوجه به اتفاقاتی که رخ داد و وقفه ای که در تمرینات بوجود آمد کمی شرایط سخت تر شد.