رییس كمیته مسابقات هندبال خبر داد: چند مورد كرونا قبل از آغاز لیگ برتر هندبال مردان

به گزارش فرم نو مراد كرمی اظهار داشت: به درخواست تیم ها دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان با چند روز تاخیر از 9 آذر به میزبانی مشهد انجام خواهد شد.
رئیس کمیته مسابقات هندبال در گفت و گو با ایسنا، در مورد تعویق دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان اظهار نمود: قرار بود لیگ بانوان ۳۰ آبان شروع شود که به درخواست تیم ها این مسابقات از ۹ آذر به میزبانی مشهد صورت خواهد گرفت. به سبب شرایط پیک کرونا، نگرانی خانواده ها و درخواست تیم‎ ها ما لیگ برتر بانوان را کمی دیرتر آغاز خواهیم کرد تا کمی شرایط بهتر شود.
ایشان سپس درباب تیم هندبال بانوان سپاهان و تعداد زیاد ورزشکاران مبتلا به کرونا اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد. در دور اول مسابقات چند نفری از آنها کرونا داشتند اما حالا بیش از ۲۰ روز گذشته و دیگر فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشند. تیم ها مشکل خاصی نداشتند و تنها به سبب پیک کرونا و نگرانی خانواده ها درخواست داشتند تا مسابقات کمی دیرتر شروع شود. ما این مساله را در کمیته مسابقات مطرح کردیم و در نهایت به این تصمیم رسیدیم که مسابقات از ۹ آذر شروع شود.
ایشان سپس درباب ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان اظهار داشت: به امید خدا از امروز مسابقات مردان آغاز می شود و هر روز یک پخش مستقیم خواهیم داشت. در بدو ورود از همه اعضای تیم ها تست PCR گرفته شد و تنها برخی تیم ها یکی دو مورد مبتلا داشتند که یا آن افراد قرنطینه شدند و یا به شهرهایشان بازگشتند.

منبع: