دبیر فدراسیون شمشیربازی كشور: مشكل اصلی استان های كشور در رشته شمشیربازی كمبود تجهیزات است

به گزارش فرم نو دبیر فدراسیون شمشیربازی كشور اظهار داشت: كمبود تجهیزات، مشكل اصلی استان های كشور در رشته شمشیربازی است، برای وارد كردن تجهیزات به كشور مشكل داریم اما به دنبال راهكاری برای حل آن هستیم.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، محسن وحدانی شامگاه گذشته در مجمع انتخاب هیئت شمشیربازی خوزستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم مبحث را از راه گمرک پیگیری و تجهیزاتی را وارد کشور نماییم، اظهار نمود: در نخستین مسابقات جهانی و آسیایی شمشیربازی، رئیس هیئت خوزستان را همراه با تیم ملی اعزام خواهیم کرد تا تجهیزاتی خریداری و وارد استان شود.
وی به امضای تفاهم نامه ای با شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی برای برگزاری مسابقات در مکان های دیدنی اشاره نمود و اضافه کرد: استان خوزستان هم می تواند در این حوزه گام بردارد و مسابقات جایزه بزرگ را در مکان های باستانی برگزار کند؛ ما آمادگی واگذاری مسابقات بین المللی و جایزه بزرگ کشور را به استان خوزستان داریم.
دبیر فدراسیون شمشیربازی کشور در ادامه به حضور پیشکسوتانی چون «سیهان زاده» و «طیبی» در سطح شمشیربازی خوزستان اشاره نمود و اظهار داشت: امید می رود که از ظرفیت این دوستان استفاده گردد و بتوانیم در رشته شمشیربازی خوزستان به آن نقطه مدنظر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برسیم.
وی با اشاره به اینکه خوزستان سهم بزرگی در ورزش کشور دارد، اظهار داشت: سال جاری با عنایت به شیوع ویروس کرونا، نمی توانیم لیگ شمشیربازی را برگزار نماییم اما علاقه مند هستیم که در مسابقات لیگ سال آینده، شمشیربازی خوزستان در رقابت ها شرکت نماید و قهرمان رقابت ها شود.
به گزارش فرم نو به نقل از مهر، «رضا روشن پور» با کسب ۱۲ رأی در مجمع انتخابات هیئت شمشیربازی خوزستان ریاست این هیئت را برای چهار سال بر عهده گرفت.

منبع: