مثبت شدن تست 4 بازیكن دیگر از تیم هندبال بانوان سپاهان

فرم نو: تست كرونا چهار بازیكن دیگر از تیم هندبال بانوان سپاهان مثبت شده و معین نیست این تیم می تواند در مرحله بازگشت رقابت ها حاضر شود یا خیر.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، با آغاز رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان تست چهار بازیکن و سه نفر از کادر تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان مثبت شد و آنها پس از نخستین بازی به اصفهان بازگشتند. حالا نیز تست چهار بازیکن دیگر هم مثبت شده و این بازیکنان نیز برای استراحت راهی قرنطینه خانگی شدند.
البته طبق گفته سرمربی این تیم چهار بازیکنی که در مرحله اول تستشان مثبت شده بود امروز مجدد تست کرونا داده اند و اگر مشکلشان برطرف شده باشد به تمرینات بازخواهند گشت.
طبق برنامه فدراسیون مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بانوان مقرر است اواخر آبان از سر گرفته شود و معین نیست که تیم فولاد مبارکه سپاهان می تواند خودرا برای ادامه مسابقات آماده کند یا خیر.
زهرا دیانی سرپرست تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان بانوان در این مورد به ایسنا اظهار داشت: تست کرونا چهار بازیکن دیگر ما مثبت شده است. چهار بازیکن و سه کادر هم که در شروع مسابقات تستشان مثبت شد و امروز باردیگر باردیگر تست داده اند و باید ببینیم نتیجه تستشان چه خواهد شد. اگر تستشان منفی شود می توانند در تمرینات حاضر شوند.
وی اضافه کرد: دیگر بازیکنی در تیم نمانده است، فکر نمی کنم به مرحله بعدی مسابقات برسیم. بازیکنان کنار هم بودند و ممکنست باز هم تست مثبت داشه باشیم. نمی گردد روی هیچ چیز حساب کرد. تمرینات ما قرار بود از امروز آغاز شود که با همان تعداد کم بازیکن شروع کردیم. امیدوار هستیم بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات برسیم.

منبع: