لیموچی: اولویت كمیته ملی پارالمپیك سلامت ورزشكاران است

به گزارش فرم نو نایب رئیس كمیته ملی پارالمپیك اظهار داشت: اولویت كمیته ملی پارالمپیك سلامت ورزشكاران است و آنها را مرتب تحت كنترل داریم.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، سیما لیموچی در حاشیه همایش بزرگ ورزش زنان درباره برگزاری این پویش در شرایط کرونایی اظهار نمود: در فضای کرونایی هم می توان بعضی از رویدادها را در فضای باز برگزار کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی درباره بازی های پارالمپیک و حضور ورزشکاران در این رویداد مهم اظهار نمود: هم اکنون کمیته بین المللی پارالمپیک فعالیت خویش را از راه سایت در فضای مجازی شروع کرده و برنامه ریزی برای حضور در این رویداد در حال انجام می باشد و کمیته ملی پارالمپیک هم پیگیر تمرینات زنان در پارالمپیک توکیو است.

لیموچی افزود: برای حضور موفق ورزشکاران در بازی های پارالمپیک، حالا تمرینات از راه وبینار برگزار می گردد و تمام ورزشکاران زن از نظر بدنسازی آمادگی جسمانی، روانشناسی و بهداشتی تحت کنترل هستند.

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: برای این که سلامتی ورزشکاران معلول را در این شرایط کرونایی در اولویت قرار دهیم تلاش می نماییم برنامه اردویی ورزشکاران را بر مبنای برنامه های ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و سازمان بهداشت جهانی پیش ببریم تا ریسک خطر کاهش پیدا کند.

وی در انتها اضافه کرد: هم اکنون تمرینات تمام بانوان پارالمپیکی چه در تهران و چه شهرستان تحت نظارت و کنترل است و مرتب در جریان وضعیت جسمانی و روانی آنها قرار داریم تا در این شرایط با مشکل خاصی مواجه نشوند.

منبع: