معصومه جهانچی: امیدوارم از حیثیت ملوان دفاع نماییم

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی معتقد می باشد باتوجه به شیوع ویروس كرونا در كشور و ضرورت رعایت پروتكل های بهداشتی برگزاری لیگ در دو گروه منطقی است.

به گزارش فرم نو به نقل از ایسنا، باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان لیگ فوتبال اعلام نمود که لیگ برتر زنان در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار می گردد تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، هزینه تیم ها نیز کاهش پیدا کند.

معصومه جهانچی، سرمربی تیم زنان ملوان بندرانزلی در مورد نحوه برگزاری لیگ به ایسنا اظهار داشت: باتوجه به شرایط موجود پروتکل های بهداشتی باید رعایت شود. از جانب دیگر هزینه تیم ها هم کاهش می یابد در نتیجه بهتر است که مسابقات به صورت گروهی اجرا شود. به هر حال اینگونه باشگاه ها آسان تر روی تیم خود سرمایه گذاری می کنند و احتمال افزایش تیم های شرکت کننده هم وجود دارد.

او در این مورد اضافه کرد: هم اکنون اطلاع داده اند که مسابقات در دو گروه برگزار می گردد اما جزئیات را نمی دانیم و مقرر است در جلسات بعدی مشخص شود. مسابقات هم از اواخر آبان آغاز می شود اما این زمان قطعی نیست.

این مربی در مورد سرمربیگری تیم زنان ملوان بیان کرد: اخیرا با باشگاه ریشه دار ملوان قرارداد بسته ام. این باشگاه سال ها در بخش زنان شرکت کرده است، مقام های خوبی دارد و همیشه یکی از مدعیان فوتبال زنان بوده اما در چند سال اخیر با مشکلاتی روبه رو شده است. البته همه تیم ها از نظر اقتصادی مشکل دارند اما امیدوارم که باقدرت پیش برویم و از حیثیت تیم ملوان دفاع نماییم. با آنکه چند بازیکن از ما جدا شده اند اما امیدواریم که بازیکنان جوان و بومی به تیم کمک کنند.

جهانچی در مورد شروع تمرینات تیم ملوان اظهار داشت: تمریناتمان را حدودا از روز شنبه آغاز نموده ایم. چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۳ و ۲۴ مهر هم تست فوتبال برگزار می نماییم که همه می توانند در آن شرکت کنند؛ بازیکنانی که از این طریق شناسایی شوند هم در تمرینات به تیم اضافه می شوند.