سرپرست تیم های ملی هاكی كشور: اردبیل از ۲۰ مهر ماه میزبان اردوی تیم ملی هاكی كشور می شود

به گزارش فرم نو سرپرست تیم های ملی هاكی كشور و رئیس هیئت هاكی استان اردبیل از برگزاری اردوی تیم ملی هاكی از تاریخ 20 مهر به مدت یك هفته برای اعزام به جام جهانی ۲۰۲۱ در اردبیل اطلاع داد.

صمد عروضی در گفتگو با خبرنگار مهر، به میزبانی اردبیل از اردوی تیم ملی هاکی کشور اشاره نمود و اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، مقرر شد، نخستین دوره اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی کشور جهت حضور در جام جهانی م ۲۰۲۱ بلژیک، در اردبیل برگزار گردد.
سرپرست تیم های ملی هاکی کشور و رئیس هیئت هاکی استان اردبیل، از حضور ۳ بازیکن اردبیلی در این تیم اطلاع داد و اظهار داشت: حسن فلاحی، مرتضی تیموریان و عادل گلاور از اردبیل در تیم ملی هاکی کشور بازی خواهند کرد که پیش از این هم ۸ بازیکن اردبیلی همچون ۵ نفر از برادران و ۳ از نفر از خواهران در طول ۶ سال مداوم در تیم ملی هاکی کشور بازی کرده اند که افتخاری دیگر برای ورزش استان اردبیل است.

وی از برگزاری ششمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن آقایان بهمن ماه سال جاری به میزبانی کشور بلژیک اطلاع داد و اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم جهت شرکت در این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۰ مهر آغاز و تا ۲۷ مهر در شهرستان پارس آباد ادامه خواهد داشت که در این زمان، بازدیدهای میدانی و تخصصی جهت راه اندازی سالن ورزشی هاکی و چمن هم انجام می شود.
عروضی از رایزنی های صورت گرفته با استاندار اردبیل و رئیس فدراسیون هاکی استان برای تخصیص سالن اختصاصی برای این ورزش ملی اطلاع داد و اظهار داشت: امید است در موعد مقرر طبق قول مسئولین ذیربط سالن اختصاص هاکی در پارس آباد به بهره برداری برسد.