برنامه فدراسیون تیروكمان برای گرفتن تست PCR از ملی پوشان

فرم نو: كمانداران دعوت شده به اردوی تیم های ملی ریكرو و كامپوند تست PCR می دهند تا پس از تایید سلامت وضعیت جسمانی شان مجوز حضور در تمرین را بگیرند.

به گزارش فرم نو به نقل از مهر، فدراسیون تیروکمان پس از گذشت هفت ماه و با وجود ادامه بحران کرونا مبادرت به برنامه ریزی برای آغاز اردوی تیم های ملی در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان کرده است.
البته بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت ورزشکاران، هر یک از آنها قبل از ورود به محل اردو تست PCR می دهند و در صورت تایید سلامت وضعیت جسمانی شان مجوز حضور در تمرین را می گیرند.
تست PCR از کمانداران و مربیان آنها ساعت ۱۱ فردا شنبه در محل سایت آزادی گرفته می شود. عصر فردا هم اردونشینان تیم های ملی ریکرو و کامپوند راهی محل برگزاری اردوی خود می شوند تا از روز یکشنبه تمرینات شان را آغاز کنند.
قرار است اردوی تیم ملی ریکرو در جزیره کیش و اردوی تیم ملی کامپوند در آبیک قزوین پیگیری شود.
رضا شبانی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، پرهام شبانکاره، شیوا شجاع مهر، زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور و سوگند رحمانی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ریکرو هستند. اردوی تیم ملی کامپوند هم با حضور آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، کیارش فرزان، هادی نوری، دانیال حیدرزاده، آرزو طاهریان، فاطمه عزیزی، شیرین ریحانی، نازنین بخت پور و گیسا بایبوردی انجام می شود.
مجید میررحیمی و اسماعیل عبادی به ترتیب هدایت تیم های ملی ریکرو و کامپوند را بر عهده دارند. امید نجاری هم سرپرست این دو تیم است.

منبع: